Ink

Movies / Permalink / 27
Kollade nyss på den här filmen som handlar om drömmar,
en "väldigt" udda film, men ganska bra ändå
:) (Kolla HD för bättre bild)

Schanger: Action/Sci-Fiction/Fantasy
Handling: När mörkret har lagt sig och de flesta sover,
börjar en kamp mellan två osynliga övernaturliga krafter.
De ena kämpar för att ge folk trygga och fridfulla drömmar
som ska hjälpa människan att må bättre och lyckas ta sig vidare i
livet med ett gott sinne och humör. Medans de andra kämpar för att
ge så många av oss mardrömmar och undermedveten fasa som
ska förstöra våra liv. En flicka blir fast i denna drömvärld.
En drömvärld som inte är till för oss dödliga.
Medverkande: Søren Kelly, Quinn Hunchar, Jessica Duffy.
Betyg: 3/5


#1 - - Erik:

har aldrig sett filmen innan men den verkar bra:)

#2 - - Linna Kahn:

varför kollar du bara på bra filmer för;O?

#3 - - Sanna:

jag vill se;(

#4 - - Crille:

helt ny film har hört att den ska vara as bra så jag förväntar mig det också:)

#5 - - Nathalie C:

måste kolla nästa gång vi träffas:)<3

#6 - - Louvisa:

aldrig sett innan

#7 - - Maria Lindsteth:

verkar bra:)

#8 - - Crille:

inte så mycket för fantasi filmer

#9 - - Matte:

haha den verkar väldigt udda måste jag sägaxD Bara till att tanka ner^^

#10 - - Markus C:

varför heter filmen Ink om den handlar om drömmar och inte bläck^_^?

#11 - - BeLLa:

den ser ut att vara hur bra som helst ju;P

#12 - - felicia:

jag vill se jag vill se jag vill se :D

#13 - - Challe:

La InkxD

#14 - - Emil A:

aliensXD?

#15 - - Ellinor Browall:

vet inte om jag vågar se ^^

#16 - - Katarina Petersson:

du kollar film ofta du:P

#17 - - Sara Torstensson:

mysigt med film:]

#18 - - Linda:

vart hittar du alla bra filmer;O?

#19 - - kristina kalsson:

ja den verkar inte så farligt läskig så den skulle nog till och med jag kunna se=D

#20 - - MiMMi:

haha den måste vara väldigt ny har inte ens sett någon reklam för den:P

#21 - - Emelie Johansson:

inte ofta man ser filmer om drömmar:P

#22 - - Ryan kahn:

bra?

#23 - - Carolina Odenhammar:

ska se om jag hittar den^^

#24 - - Mimmi:

God jul!

#25 - - Emilia:

Snygg blogg:)^^.

#26 - - Holy Kirch:

har du fått några fina julklappar? :) kram

#27 - - Norah:

GOD JUL, jättefin header! Hoppas du får en underbar dag. Fått några julklappar?

Kolla gärna in min modeblogg.

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

Till top