#1 - - Markus C:

Glad halloween^_^

#2 - - Matte:

bus eller godis;P?

#3 - - Mia P:

happy halloween=)

#4 - - Emil A:

skit häftiga bilder, glad halloween:P

#5 - - Linnea Kahn:

glad hallloween

#6 - - Kajsa:

älskar bilderna:D Ha en bra Halloween!!

#7 - - Sara:

the nightmare before christmas<3

#8 - - Erik:

häftigt gjort med bilderna, ha en bra halloween btw;)

#9 - - Anders L:

Ha en toppen Halloween:D

#10 - - Hanna:

JA, jag har så himla många såna.

Jag handlar min oftast på second hand, tradera, london, usa och italen kommer alla mina i från. Även brills från 60- talet (:



Du kanske vill köpa ett par av mig, eller hur ska dom se ut ?!

#11 - - Hanna:

JA, pappa är coca cola fann (:



JA, det finns inge godare en flaska.

#12 - - Hanna:

Svar: JA, det är synd :S .

JA, men visst . Jag kan vissa alla brills någon dag (;

Till top