En dag i Växjö

Shopping / Permalink / 1
Det är söndag & jag åker med pappa, Vincent & Norton till Växjö,
dels för att shoppa men också för att tatuera mig, trodde jag,
gick både till wild tattoo och house of pain men båda var strängda.
Så det blir nog till att tatuera sig hos Tumbatattoo istället, inte för att
det gör något, dom är kända för sina porträtt tatueringar och många kändisar
åker dit bara för att tatuera sig.



två stycken svarta axelväskor, läppglans som förstorar läpparna, ögonbrynspenna.
 
Tro det eller ej men jag är sjuk inget sovande på hela natten,
steg upp klockan fyra för att dricka vatten. sen låg jag i stort
sett bara och stirrade upp i taket.
Hoppas på en förbättring.
Gårdagens kväll var hur mysig som helst, pappa, jag, en flaska vitt tillsammans
med ost & kex.
//A
Till top