Awake

Movies / Permalink / 20
Kollade nyss på denna film där ingenting är som det verkar:

schanger: kriminal/Thriller
Handling: Clay Beresford har allt han kan drömma om,
pengar, en vacker fru och en fantastisk karriär.
Men det fattas en sak: ett nytt hjärta för transplationen...
Läkaren lyckas finna ett hjärta och när det väl är dags för
transplationen blir han lämnad vaken och vid medvetande,
men helt paralyserad.
Medverkande:Hayden Christensen, Jessica Alba, Terrence Howard.
Betyg: 4/5

#1 - - Lovisa:

den verkar bra:) Vad handlar den om:P? kram

#2 - - Johanna:

sorglig;(?

#3 - - MiMMi:

Jessica Alba är med så jag antar att filmen är bra:P

#4 - - Erik:

får ta och sen den också då, vet att du har bra smak när det gäller filmer;)

#5 - - Linnea Kahn:

verkar bra:)

#6 - - Sara:

den har jag sett:) As bra film helt oväntad handling

#7 - - Nathalie:

vart hittar man denna film då:)?

#8 - - Nicklas:

Hej! Fin blogg du har:)

Håller med dom andra filmen verkar bra

#9 - - Sofia:

känner igen filmen men tror inte att jag har sett denxD

#10 - - Crille:

tänkte se dem men blev aldrig av ;)

#11 - - Hanna:

handlar den om:)?

#12 - - Elin:

verkar bra ju:D

#13 - - Mia:

hej! mysig blogg du har:) Allt bra med dig:)? Kram!

#14 - - Alexandra:

fin blogg:D

#15 - - http://lisaskiold.blogg.se/:

tyvärr kollar jag inte så mycket på tv:P

#16 - - Lisa:

tyvärr kollar jag inte så mycket på tv:P

#17 - - Casandra:

fin blogg och fina bilder du tar:) Kram!

#18 - - Nadja:

vart hittar du alla bra filmer:P?

#19 - - Kristin Schyllner:

Filmen verkar riktigt spännande:)

#20 - - Mimmi:

Ja, Ben & Jerry's är så goda, här får du en av mig, varsågod

Jag har inte sett den filmen, den verkar bra! vill se den för man blev lite nyfiken på vad som händer :D

Till top