Splice

Movies / Permalink / 33
Schanger: Sci-fi/Thriller
Handling: Två unga forskare, Elsa and Clive, både ambitiösa och
rebelliska passerar både de lagliga och etiska gränserna när de
förenar djurs och människors DNA, och deras skapelse växer upp
till en vacker men farlig bevingad varelse, som är allt de önskat sig,
och lite till...
Medverkande: Adrien Brody, Sarah Polley, David Hewlett
Betyg: 4/5

#1 - - Linnea Khan:

vart hittar du alla bra filmer:)?

#2 - - Ani:

tuff film



#3 - - Sofie:

awesome

#4 - - Darsess:

bra film:)?

#5 - - Tiina:

verkar as bra:O

#6 - - Erik:

Anki har bäst smak när det gäller filmer:P

#7 - - Josefine:

man blir mer intresserad av att se filmen när man inte får se hur varelsen ser ut^^



#8 - - Johanna:

ser läskig ut

#9 - - ung mamma:

creepy:P

#10 - - Cassie:

blir nyfiken när jag ser trailen och vill se resten^^

#11 - - Mia:

Hej gumman! kul och se att du bloggar igen:)

Filmen verkar lika bra som de andra du lagt upp:) kram!:)

#12 - - Sara:

ser spännande ut:D

#13 - - Elin:

sjukt bra film:D

#14 - - F....:

saknar dig;)

#15 - - Millan:

måste ses:)

#16 - - Hanna:

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill sssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

#17 - - Carola:

verkar läskig tycker jag:P

#18 - - Markus C:

Den ska jag se:D

#19 - - Oda:

vågar man se den troxD?

#20 - - Emma:

En film precis i min smak;)

#21 - - Emil A:

trailern ser bra ut i alla fall:)

#22 - - Emil A:

trailern ser bra ut i alla fall:)

#23 - - Nicke nyfiken:

bra film;)

#24 - - Jessan:

kolla film någon dag gumman;)?

#25 - - emelie:

oj verkar bra jue :D fast ingen emeliefilm :P

#26 - - emelie:

sv. åh fy fan nu skrämmer du mig nästan ;)

#27 - - LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN:

är allt bra med dig? :)

#28 - - LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN:

det är bara bra med mig med, vad har du för dig då? :)

#29 - - LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN:

man köper dom genom internet men jag tror att man kan köpa dom i en livskost affär också :)

#30 - - LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN:

ja livsmedelsaffärer borde det finnas isf :)

nej inte så farligt, men priserna varierar. just nu gick det på lite över hundra :)

#31 - - LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN:

nej precis! :D

vad har du för dig idag då? :)

#32 - - Marianne:

Asså den filmen var ju störd.. xD Särskilt på slutet :P

#33 - - Angélique:

haha visst var den xD

Till top