Eclipse

Movies / Permalink / 33
Kollade på Eclipse förra veckan, har dock inte
orkat lägga upp den för ens nu...
Och som det flesta kanske redan vet så har parodin
"Vampires Suck" kommit ut,
en film som fick mig att skratta ganska mycket;)
Schanger: Drama / Fantasy
Handling: En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?
Medverkande: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner
Betyg: 4/5

#1 - - Åkerström:

Eclipse är sjukt bra:O Har inte sett parodin än men hört att den ska vara bra:D

#2 - - Johanna:

jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se jag vill se:O Aah jag tror du fattar hur mycket jag vill se^^

Kolla gärna in min blogg kram:)

#3 - - Darksess:

tummen upp;)

#4 - - Sara:

filmerna blir bara bättre och bättre 3an var klart bäst`:D

#5 - - Elin:

hört att den ska vara bäst:)

#6 - - Crille:

du är nästan lika besatt av vampyrer som jag är^^

#7 - - Anna Lindström:

fett bra:D<3

#8 - - Ung mamma:

måste se:P

#9 - - Mia:

Äntligen ett nytt inlägg, trodde nästan att du hade gett upp hoppet om bloggandet, men nu ser jag att du är igång igen:) Fortsätt skriva det gillar vi<3 Filmen har jag inte hunnit se ännu men ska försöka ta mig tid till det:) Kram!

#10 - - b Frage:

Robert Pattinson är underbart snygg<3

#11 - - Hanna:

me like:)

#12 - - Lisa:

man kan inte göra annat än att älska filmen<3

#13 - - Markus C:

kul^^

#14 - - Jessan:

den får vi se någon dag gumman;)<33

#15 - - Fröken fräken:

ska se den så fort jag bara kan:)

#16 - - Erik:

finns det någon film du inte har sett^^?

#17 - - Emmy:

as bra:D

#18 - - Emma says style, love & rock and roll:

as bra:D

#19 - - Millan:

ska se på bio någon dag=)

#20 - - Sofie:

Eclipse är klart den bästa utav alla 3:D

#21 - - Amanda:

Jag tyckte att Eclipse var sjuktsjukt bra och jag tror att ni också kommer att tycka det för den levde upp till mina förväntningar eller den var bättre än vad jag trodde. Jag ville inte heller ha för höga förväntningar och sen bli besviken och det blev jag inte:D

Jag kan inte välja en favorit scen för alla är bra på sina sett. Scenen i köket med Bella och Charlie var rolig och skönt att få se Bella tillsammans med sin pappa. Scenen när hon är hemma hos Edward och de är ensamma. Gulligt och jag blev glad när hon...... Jag vill inte berätta för mycket eftersom alla inte sett den, men jag älskade den(L):)

#22 - - Madelene:

Åh, "Eclipse" var helt underbar! :) Den var bättre än vad jag föreställt mig, och det kändes som om de fick med VÄLDIGT mycket från boken! :) Dock kändes det ibland som om det gick för fort framåt, men i sin helhet så var det bra (med tanke på att de fick med så mycket!).



Jag vill ju inte spoila er som inte sett filmen, men om jag säger såhär: Den första scenen med Bella och Edward - Den är verkligen min favorit! :) Deras kemi är verkligen oslagbar! Man ser verkligen att Bella och Edward är lyckliga tillsammans och de är så kärleksfulla och lekfulla med varandra, att man inte kan göra annat än att le! :) Men precis som Amanda sa, så var det svårt att välja just en scen, eftersom det finns så himla många bra! :)



Tyvärr måste jag säga att jag inte tyckte om fight-scenen så mycket .. :/ Det kändes som om väldigt mycket var anpassat för den "yngsta publiken" .. Jag hade nog föreställt mig lite mer action. Men det största problemet tycker jag var Victoria. Förlåt, Bryce gjorde ett jättebra jobb, men jag tycker verkligen att det var ett misstag att Rachelle inte var med i denna .. :/ Det såg väldigt konstigt ut med Bryce i rollen, för hon och Rachelle ser så olika ut i utseende och "uppträder" olika .. :/



Annars har jag inte mycket mer att säga! Helheten var suverän, och skådespelarna var bättre än någonsin! :) Denna film är verkligen min favorit i serien - Inget snack om saken! :)

#23 - - Linnea:

Hej jag såg eclipse alldeles nyss och jag tycker verkligen att den var jättebra. Den bästa i serien hittills! Den levde verkligen upp till mina förväntningar.

Dom bästa scenerna, enligt mig, var när Bella kysste Jacob uppe på berget och när Edward friade till Bella, dom var verkligen as bra!

Dom sämsta scenerna var nog när Rosalie skulle berätta varför hon inte ville att Bella skulle bli en vampyr för den var så olik boken

För i boken så kommer rosalie på natten till belöa när hon sover över med Alice och henne och berättar varför och så var det ju inte i filmen!

Jag tycker verkligen eclipse är den bästa ur serien so far, men jag förväntar mig mycket av breaking dawn då det är min absoluta favorit bok:) kram linnea

#24 - - Julia:

Eclipse är lätt den bästa film jag någonsin sett! :D

ni kommer att älska den, jag å min syrra ska gå å se den igen om en vecka;D

allt va bra men bäst va när bella å hennes pappa pratar i köket! Haha gud va jag skrattade!! :D

#25 - - Anonym:

ÄLSKADE!! filmen så sjukt bra, men jag blev dock lite besviken över att de tog allt i fel ordning. Min favorit scen kan jag inte bestämma men det tre bästa är helt klart: "blommor och bin" med charlie, tältet och när Jacob kommer till skolan. Helheten var fantastisk och jag kommer förmodligen att se den igen. Längtar till 21 november 2011!!

#26 - - Ida:

Eclipse är bäst!!!;D

#27 - - Julia:

Eclipse är den bästa! Jag var lite orolig eftersom jag inte var så nöjd med New Moon. Men den här slog Twilight!! Eclipse var grym, jag älskar den!! David Slade kunde inte gjort den bättre. Visst, jag älskar jag fortfarande Twilight men Eclipse säger så mycket mer! Du kommer älska den <3

#28 - - Matilda:

filmen är jätte bra!=)

#29 - - Fanny:

asså är det bara jag som typ älskade det i början, när edward bad henne om och om igen om att dom skulle gifta sig?

typ

”marry me bella”

”I can’t i need to be back by four”

så himla klockren! :D :D: filmen var för övrigt sjukt bra. saknade att hon inte skrev inbjudningskort med Angela, eller att edward körde efter henne i sin bil när hon hade ”rymt” iväg till La Push. :/



trodde den skulle vara så jätte mörk och dyster men den var riktig rolig att se på. har nog aldrig skrattat så mkt. En av de repliker som jag kommer ihåg från filmen var ju när Charlie sa så ” I think i like Edward a little bit more now” eller ngt i den stilen. kommer inte ihåg exakt vad han sa. :)

#30 - - Anonym:

ÄLSKAR TWILIGHT !!!!!!!!!!! <333333333333

#31 - - Nathalie:

jag tyckte om filmen :P

#32 - - Anna:

håller med ovanstående eclipse är den bästa:D<3

#33 - - Elin:

ECLIPSE ÄGER! inget snack om saken.

Till top