My Time Here Is Over

General / Permalink / 16
Fick denna fantastiska present av Elin idag. Tusen tack återigen!
Kommer sakna er alla så oerhört mycket ♥




#1 - - Crille:

Fan vad nice:) Vad är det för böcker?

#2 - - Tiina:

varför fick du dom:P?

#3 - - Frankenstein:

jag vill också ha presenter:(

#4 - - Jennifer:

Vad är det för böcker:)?

#5 - - Axel:

fyller du årxD?

#6 - - Stephanie:

snygg tatuering:O

#7 - - Johanna:

fint!

#8 - - Emma:

vilka kommer du sakna:]?

#9 - - Markus C:

jag vill oxå få presenter helt randomxD

#10 - - Fredrik:

vad händer nu?

#11 - - Erik:

jäkla snygg tatuering du hade där:)

#12 - - Anastasia:

Vad är det för böcker:)? Jätte fin tatuering föresten=P



#13 - - Feliciah:

tumme upp=)

#14 - - Amanda:

Inte dåligt vad presenter du fårxD Vart jobbar du någonstanns^^

#15 - - Sara:

skit snygg tatuering Angelique=D

#16 - - jennifer,:

hej,

jag har sett att det är någon som kommenterat ett flertal inlägg i din blogg i mitt namn & det stör mig något enormt. skulle du ha någonting emot att ta bort struntet & ge mig ip-adressen?

Till top