The Rite

Movies / Permalink / 14
Schanger: Skräck, Thriller, Drama
Handling: Den blivande prästen Michael Kovak, i grunden
en skeptiker, går motvilligt på en exorcismskola i Vatikanen.
I Rom träffar han den oortodoxa prästen Fader Lucas som
introducerar honom till den mörka sidan av hans tro.
Michael blir snart varse om att djävulens räckvidd även når de
heligaste platserna på jorden.
Medverkande: Anthony Hopkins, Colin O´Donoghue, Alice Braga
Betyg:
5/5


#1 - - Fredrik:

Tack för tipset!;)

#2 - - Tiina:

älskar den typen av filmer=)

#3 - - Crille:

du får aldrig nog av filmer du xD

#4 - - Johanna:

verkar bra:D

#5 - - Cassie:

har väntat på den filmen i evigheter:P

#6 - - Mia:

verkar lika spännande som alla de andra filmerna du lagt uppp gumman;)<3

#7 - - Emma:

den ska jag ta och se.tack för tipset:)

#8 - - Frankenstein:

Anthony Hopkins gör bara bra filmer:)

#9 - - Linnea Kahn:

tack=)

#10 - - Erik:

snygg trailer!:)

#11 - - Sara:

Jag ser dem men jagar inte efter dem, antagligen för att det inte är någon favoritgenre.

#12 - - ANNIE:

wow... it looks like its gonna be an awesome movie!

i will be sure to watch it!

thanks for sharing <3

#13 - - Bella:

Sv; Saknar dig också :(

#14 - - Smsa Låna:

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Till top