In her skin

Movies / Permalink / 10
Schanger: Drama/Thriller
Handling: Tonåringen Rachel kommer aldrig hem
efter en dansträning och en massiv utredning drar
igång. Polisen är övertygad om att hon gett sig av
frivilligt, men hennes föräldrar vägrar att köpa teorin
och bestämmer sig för att driva sökandet själva.
Ingen anar den ohyggliga sanningen som finns mitt
framför deras ögon. En oförutsägbar historia om brott
och besatthet.
Medverkande: Guy Pearce, Sam Neil, Miranda Otto
Betyg: 5/5

#1 - - josefina::

Lät som en riktigt bra film, denna måste kollas upp :)

#2 - - not_me:

En må bra film som verkligen funkar för alla som någonsin varit olyckligt kära. Jag gillade verkligen den här.

#3 - - Linnea:

Då måste jag absolut se den!

#4 - - moa:

Måste bara se den

#5 - - LORISSA LOVEBOMB:

Oj, den verkar riktigt gripande... fy!

#6 - - jadjo:

Den har jag sett o har hemma den är sååååå hemsk film usch.. Kram..

#7 - - Marina:

mänskiligheten är grym när det beter sig så som du skriver om vad filmen handlar om. Jag förstår inte hur man kan behandla barn på det sättet. Är det en gammal film? Kram min vän.

#8 - - Maja:

åå, måste kolla på den.

#9 - - Anna:

Tack för tipset, får se om jag klarar se den =/ Jättefin blogg du har annars!

#10 - - Amii:

Jag skulle aldrig klara av att se på såna film.

Till top