#1 - - Anonym:

uppdatera oftare snälla!

Älskar din blogg!

#2 - - foodelicious.se:

Ser riktigt smaskigt ut !

#3 - - Sara:

Mums! De där slår ju aldrig fel Härlig blogg.

#4 - - Jossan:

Ser farligt gott ut det där

#5 - - [lisa bjernhagen]:

såg helmumsigt ut

#6 - - Chrissie:

Älskar de glassarna Riktigt goda:D

#7 - - jessica:

Mm, jag har också fastnat för den glassen, så god. Lite synd bara att den är så dyr, fast det klart är någonting riktigt gott, så blir man ju så illa tvungen att unna sig det nån gång ibland iaf.



Ha en bra dag!

#8 - - Ulla:

Det ser ju underbart gott ut.

#9 - - Em:

Ååh mums, jag är en riktig glassälskare:D

Trevlig kväll!

Kram ,Em

#10 - - Alma:

Hejhej!

Fin blogg Kolla gärna in hos mig, har en liten frågestunf lite längre ner i bloggen. Så var mer du också och ställ en fråga!!

Kram

/Alma

#11 - - Sofie:

snygg blogg!

kolla in min och min kompis blogg?

www.fixling.blogg.se

det är värt en titt och släng in en kommentar vettja.

sesdär!

kram , från fixling

#12 - - Stine:

Nom!!

#13 - - Maria:

Vad gott!

#14 - - Linnea:

ååh glass! jag älskar den där :)

#15 - - mhms:

Mmm det är supergott!

Väldigt avis på dig nu måste jag säga :O

#16 - - luxluxluxury:

inte bara gott - supergott! :D



kolla in min blogg vettja! ställ någon fråga! :)

#17 - - Anonym:

DAIMGLASS! :D

#18 - - Vendela:

gottgottgott :D

#19 - - rosarosetten:

Daimglass är gott, ha en trevlig dag :P

#20 - - malinnystrom:

Wiiiee daimglass!

Till top