#1 - - Jenny:

åh du har en sådan fin blogg !

#2 - - FrökenFrick:

Finfint!

#3 - - Nella:

vackert.

#4 - - Candy:

Mycket snygga och charmerande bilder måste jag säga:)

#5 - - Isabella:

vart redigerar du dina bilder? :)

ha en bra dag! :D

#6 - - Linnea:

asså AWESOOOOMMEEEEEEE.

#7 - - Micaéla:

Fiiin blogg, Kolla gärna in min :))

#8 - - Hanna:

gu vad underbart

#9 - - Saga:

underbar bild!

#10 - - Hilda:

bautafint

#11 - - Josefine:

åh! så fina bilder! vad använder du för kamera?

#12 - - Agnes:

fina bilder! hur redigerar du dom? :) kram

#13 - - Amy:

fantastiskt fina bilder du har på bloggen:)

#14 - - Katarina:

Så soft och fint!

#15 - - anna:

Älskar den här bilden!

#16 - - Alexis:

Grym fotoblogg! Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

#17 - - Alexandra Ekdahl:

Bedårande :)

#18 - - Elin:

så fin bild:)

#19 - - diana:

jag verkligen älskar alla dina bilder !

#20 - - Louise :):

måste säga att jag verkligen ÄLSKAR dina bilder , du är helt sjukt duktig. väldigt roliga ideer :)

#21 - - A'la Foto:

SHITT POMFRITT vad snyggt! Jag är gryyyyymt imponerad

#22 - - Johanna:

snygga människa:O

#23 - - Mia:

Du blir bara snyggare och snyggare för var dag som går:) Hör av dig kram!

#24 - - Wysteriia:

Coolt :)

#25 - - hanna:

Åh jäklar vilken cool bild!

#26 - - Vicky:

Så sjukt grymma bilder! Gillar din stil råmycket! ;D

#27 - - emelie:

sv. ah :) tittade på den nyss.. men gillade bara sjöjungfruna :P

#28 - - peter:

du är galet snygg ska du vet :)

Till top