It's Kind of a Funny Story

Movies / Permalink / 18
Schanger: Drama/Komedi
Handling: Den 16-årige New York-tonåringen Craig
känner sig deprimerad och är stressad över all press
som han upplever från skolan, sin familj och sina vänner.
Han överväger att ta livet av sig men vänder sig istället till
akuten och hamnar på en psykiatrisk avdelning för vuxna.
Medverkande: Keir Gilchrist, Dana DeVestern, Emma Roberts
Betyg: 4/5

#1 - - Cassie:

var den bra:)?

#2 - - Tiina:

verkar skit bra ju:O

#3 - - Mia:

En film helt i min smak:) Jag vet att du kanske har det svårt just nu o inte vill prata om det som hänt:/ Jag vet hur det känns o förlora någon man älskar men försök tänka positivt. Han var inget o ha, han förtjänar inte dig o jag e säker på att du kommer hitta någon mycket bättre som du kan lita på och som inte ljuger för dig. Du vet att jag finns om du behöver prata gumman<3

#4 - - Darksess:

awesome movie

#5 - - Fredrick:

Den får vi ta o se tycker ja;) Kom över nån dag vettja:)

#6 - - chris:

jo jag kan inte :P

#7 - - Emma:

bra film:)?

#8 - - Sissie:

den är ny va:)?

#9 - - Nathalie:

Är det en snyftare:P?

#10 - - Amanda:

den vill jag se=)

#11 - - Jessan:

Hej gumman! ses någon dag=)<3?

#12 - - Fishface:):

roligt namn:P

#13 - - Puff:

bara sett trailern=P

#14 - - Oda:

gillar såna filmer där det är sorgligt mycket phykologiskt och lite drama:)

#15 - - Johanna:

vad handlar den om :) kram!

#16 - - Carola:

tack för tipset:) nu har man något o se när man kommer hem:D

#17 - - Linnea Kahn:

älskar drama<3

#18 - - Frankenstein:

måste helt klart se filmen:D

Till top