Stake Land

Movies / Permalink / 11
Schanger: skräck
Handling: En vampyrepidemi har drabbat världen.
En tonåring slår följe med en ärrad vampyrjägare på
en resa genom ett postapokalyptiskt USA och tvingas
kämpa mot både blodtörstiga vampyrer och en
fundamentalistisk milis som tolkar sjukdomen som
Guds verk.
Medverkande: Danielle Harris, Kelly McGillis, Sean Nelson
Betyg: 5/5

#1 - - Papa Hemingway:

Jag känner mig inte helt övertygad. känns som det finns bättre filmer på området men postapokalyptiskt är ju alltid postapokalyptisk så man får väl kika på detta ändå i väntan på något bättre.

#2 - - Johanna:

Jag tycker den verkar skit bra, precis som alla de andra filmerna du lagt ut;D

#3 - - Anonym:

Rätt skön rulle. Relativt annorlunda från andra zombiefilmer, någon dyster känsla lyckas filmen förmedla.

#4 - - Anna:

Tack för tipset!:)

#5 - - Emma:

den verkar hur bra som helst ju:)

#6 - - Crille:

är det vampyrfilm är det säkert något för migxD

#7 - - Vicktoria:

verkar bra ju=)

#8 - - Erika:

den ska jag allt ta och leta efter:P

#9 - - Ida:

Den filmen ska jag se:D

#10 - - Anonym:

DEN VA BÄST JAG GRÄT TILL OCH MED VID VISSA TILLFÄLLEN

#11 - - Elin:

har inte sett den :( , men ska se den snart för den har typ nyss kommit där jag bor :s

Till top