#1 - - Anneli:

Vilken ljuvlig box, så vacker.

#2 - - Anonym:

Helt underbar.

#3 - - onkis:

Vilken vacker bok-ask,

härliga färger!!

#4 - - lilla pyssel inger:

Du är verkligen på G nu min vän:)

Så härligt med alla underbara bilder som du delar med dig av:)



Din bokask är helt kanon verkligen jättesnygg och självklart så gillar jag den:)



Ha en toppen dag!

#5 - - Pemol:

Åååh vilken snygg ask!

#6 - - Tesa:

Görfin ask :)



Ha en bra dag!



Kram Tesa

#7 - - MezzaNotte:

Så fint... jätteläcker!

#8 - - annkan:

superfin!

#9 - - Mimmel:

Hur häftig som helst, vart får man tag på sånna:I ?

#10 - - Karolina:

Såg en sån bok i USA. Funderade på att köpa, men neeee... :)

#11 - - Jennifer:

Sv; Gud så fin blogg du har!

Jag såg en sån där på en Clas Ohlssons.(stavas?)

Då var det en liten kassaskåpsdörr när man öppnar boken:)Det var en billigare variant förstås:P

Din var mycket finare, vart har du köpt den:) ?

#12 - - ansepanse:

verkligen en fin låda

#13 - - penny:

å gud vilken fin, jag är kär i den jag med :)

En sådan måste jag också hitta…………..



Kramiz

#14 - - Loppan:

Den är väldigt fin!

Hoppas du har en fin kväll och få sova gott i natt.

Kramis <3

#15 - - charlotte:

Underbar låda tycker jag…en riktigt må bra låda där man kan samla allt som gör en gott och får en att må bra.

#16 - - charlotte:

Underbar låda tycker jag…en riktigt må bra låda där man kan samla allt som gör en gott och får en att må bra.

#17 - - silverloa:

O, så fint! Trevlig helg önskar jag dig!

kram silverloa

#18 - - Mimmi:

Vilken underbar bokgömma :)

Hoppas att du får en fin och mysig fredag !!

Kramar söta ♥

#19 - - Lillrikas:

Lådan va jättefin! :-)

Till top