S†uden†en 2011

General / Permalink / 15
Studenten var galet lyckad.
Tusen tack för alla gratulationer,
alla kort, alla pengar.
Tack till syster och alla er
andra som dök upp;)
Och tack till MM08,
utan er, ingenting.
IM GONNA MISS YOU ALL♥






FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!



#1 - - Johanna:

Grattis till studenten! ;D

#2 - - fotograf i Norrköping:

Grattis till studenten

#3 - - Anonym:

GRATTIS!!:D

#4 - - Clin:

Ett stort grattis!!!

#5 - - a n n a ss:

Stort grattis!

#6 - - Ida:

Jag tog studenten förra veckan. visst vare en underbar kännsla ?

#7 - - Hanna:

GRATTIS!!!!!!!!! Du är så jävlajävla bra!!!

#8 - - Alexandra:

SUPERgrattis i efterskott hörru :D

#9 - - Nathalie:

fyfan vad vi är bra hihii! :D GRATTISSSSSSSSSS!

#10 - - Anonym:

grattisgrattisgrattis!!!

#11 - - Crille:

grattis!

#12 - - Vicktoria:

Grattis! fy vad jag längtar tills det är min tur!

#13 - - Anonym:

grattis igen;) ses i helgen<3

#14 - - Mia:

hurra och grattis!!:D

#15 - - Samuel Varg Thunberg:

Som ganska ny läsare av din blogg får väl även jag ställa mig till skaran av folk som säger "grattis"...

Så jag säger det helt enkelt - Grattis!

Till top