#1 - - Cassie:

fint!:)

#2 - - Tiina:

vart beställer du dina smycken ifrån:) ?

#3 - - Ellen:

Vart fick du tag på den:O ?

#4 - - Axel:

skit snyggt;)

#5 - - Crille:

ear cuff?

#6 - - Mia:

superfint gumman!;)

#7 - - Janitza:

du har alltid så bra smak;)<3

#8 - - Ung mamma:

jätte fint=)

#9 - - Anastasia:

Har letat i varenda affär efter en liknande ear cuff men alla är slutsålda:O Vart köpte du din, och hur mycket kostade den:) ?

#10 - - Johanna:

mycket fint:) kram!

#11 - - Jessan:

fint gumman;)<333

#12 - - Fredrick:

grr;P

#13 - - Micaela:

Åh vad snyggt!

#14 - - W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E:

Ååh vilken fin earcuff!

#15 - - Lovisa♥:

tycker dom är AS snygga :)

#16 - - Jonna [Fotoblogg]:

wow vad snygg!

#17 - - evelina carlson:

fin!

#18 - - Lotta:

Gryymt snyggt! :D

#19 - - Emma:

jag tycker att det är snyggt. Bloggade om earcuff längre ner i min blogg också ^^.

Så bra!

#20 - - Sabina:

Fasen vad snygg!

#21 - - lollo:

Fräääsit ;)

#22 - - ida:

Så snygg den var!

#23 - - Veronika:

Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så jätteförtjust i earcuffs:P

#24 - - nathalie:

Oh ett sånt vill jag ha, tack för tipset!

#25 - - Lovisa:

Tjusigt :D

#26 - - Therese:

jätte snyggt! :)

#27 - - :):

vart har du köpt dit örhänge? :)

#28 - - Jackie:

Coolt! Alltid härligt med lite udda saker :)

#29 - - linn:

assnygg!

#30 - - Dima:

Den va skit snygg!

#31 - - Tilde:

fin blogg

#32 - - Jenny:

riktigt snyggt örhänge ;D

#33 - - Cornelia:

riktigt snygg :D

#34 - - Julia Öberg:

jäklar vilken snygg! :D

Till top