Red Riding Hood

Movies / Permalink / 11
Schanger: Drama/Fantasy/Mystik
Handling: När Valerie bortlovas av sina
föräldrar till den rike men tråkige Henry
beslutar hon sig för att rymma tillsammans
med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då
de ska ge sig av slår en varulv till och dödar
Valeries syster och man börjar misstänka att
varulven inte är någon främmande varelse från
skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie
har ett unikt band med varelsen.
Medverkande: Gary Oldman, Virginia Madsen, Amanda Seyfried,
Betyg: 5/5

#1 - - Eva:

Är filmen bra? Visst är det Rödluvan? :)

#2 - - Pernilla:

När jag var på Harry Potter visade de också trailern och jag ska absolut se den. Jag tror den kan vara grym. :-)

#3 - - Nathalie:

Filmen är jätte bra, många tycker den var som många andra filmer. Men jag gillade den :D

Och Shiloh är ju för snygg! <3

#4 - - Isabella:

den filmen vill jag se ! :)

#5 - - Björnson:

ååå jag längtar så mycket!!! såg att dom skulle göra en ny version av rödluvan redan i höst och jag älskar den!! måste se den alså <33

#6 - - Erik:

Jag såg den förra veckan, riktigt bra film

#7 - - Linn:

Vi verkar ha samma filmsmak! Den här filmen ska vi kika på senare i kväll!! :D

#8 - - Lina:

Åh, löööve Amanda Seyfried :D

#9 - - Therese:

Har också tänkt se den. Amanda är ju bara så bedårande vacker!

#10 - - Bella:

vill oxå se den :)

#11 - - Nadia:

Jag tyckte inte den var så bra, eller jo den var bra tills slutet kom. Blev ju exakt som typ Breaking dawn...de hade kunnat gjort slutet på denna film sååå mycket bättre "/

Till top