#1 - - daniella:

kul att du bloggar (:

#2 - - Erika:

Vilka fina bilder =)

#3 - - johan.eklund:

treeevligt!

#4 - - Crille:

byta grannarxD ?

#5 - - Johanna:

ser gott ut=)

#6 - - Remsan:

Jag har inte testat denna men den ser riktigt god ut:)

#7 - - Mimmi:

vilka snälla grannar du måste ha=)

#8 - - Emma:

GOTT DET SER UT!

#9 - - Elin:

yummie!

#10 - - Amanda:

Åh, somrigt!

#11 - - shubbedehubbede:

Jag älskar din blogg.

#12 - - Annika:

Gud vad fantastiskt gott det ser ut!

#13 - - Lotta:

Åhh gotti!

#14 - - Karin:

snyggt åå va gott det såg ut det där!

#15 - - anna:

åh vilken lyx! såg inte helt fel ut :)

#16 - - Rebecka:

älskar färgen:D

#17 - - Lisa:

Åh vad gott det ser ut :)

#18 - - Camilla:

Hejsan! Jag ville bara säga att jag älskar verkligen din blogg! Men jag är en liten nybörjare så jag undrar hur man får en sån där cool logga som du har? Kram!

#19 - - Frida:

Asså, din blogg är super ! Får en massa insperation, båda klädmässigt & bloggmässigt. Tack för en jättebra blogg.

#20 - - Gabbi:

Mmm vad gott!

#21 - - lenie:

gud va gott!

#22 - - jessica:

verkligen jättefin blogg !

#23 - - h e d v i g ' ♥:

fyfan vad gott

#24 - - Nancy:

hej Angelique!

jag har smygläst din blogg ett tag och jag älskar den.

ha det gott

/nancy

#25 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG:

hehe så det tycker du ;) hmm ska tänka på det. ;) kramar

#26 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG:

har ingen tillräckjligt bra kamera här, så försöker fixa i morgon. ;) hehe kramar

#27 - - emelie:

Pink Flawor :D

#28 - - ANNE:

SV: Tack! Om du menar det..?

#29 - - Susanne:

Tack, ja baka är min passion :)

Hoppas du har en mysig fredag.



Kramen

#30 - - XTIO:

ska kolla med min dejt om hon har någon kamera, är lite sugen faktiskt på att lägga ut några nica bilder. har ju dock inga nya bilder på mig heller. ;) så kanske kan passa med lite bilder. ;) hehe kramar

#31 - - XTIO:

ska kolla med min dejt om hon har någon kamera, är lite sugen faktiskt på att lägga ut några nica bilder. har ju dock inga nya bilder på mig heller. ;) så kanske kan passa med lite bilder. ;) hehe kramar

#32 - - XTIO DITT ALLT.:

heh ska kolla om jag får låna kameran idag, fick inte låna den när hon inte var hemma, hon har vist ngr bilder jag inte får se. hahaha kramar. :P

#33 - - ANNE:

Söt flaska :)

#34 - - XTIO DITT ALLT.:

HEHE :P jag får låna kameran sen, men tror jag gör den uppdateringen i morgon. ;) hehe idag så har jag tagit det lugnt och sen så ska jag mysa hela kvällen. sj? kramar

#35 - - ANNE:

SV: Åh, inte speciellt mycket, ska precis mysa ner mig i soffan med pojkvännen. Själv då?

#36 - - XTIO DITT ALLT.:

aha nice. :P jag sitter här med en underbar tjej och kollar på tv jag med. :P vad tittar du på? kramar

#37 - - XTIO DITT ALLT.:

hehe det glr vi också. :P kramar

#38 - - ANNE:

SV: Åh mums. Med massor av vaniljsås hoppas jag?

#39 - - ANNE:

SV: Gott! :D Hur får du så mkt kommentarer förresten? :)

#40 - - ANNE:

SV: Du får ju helt sjuuukt många. Du måste ha massor av läsare.. Grattis :D

#41 - - ANNE:

SV: Oohja! Dem är skitenkla att gå i också ;D Eller.. Skitenkla och skitenkla. Lättare än "vanliga" iaf!

#42 - - ANNE:

SV: Ja, en liiiiten skara har jag lyckats samla på mig iallafall :D Men man har ju såklart storhetsvansinne och vill bli nästa Kenza typ. Fast det kommer ju aldrig hända! I vilket fall så är det kul att några klickar sig in.. :) Alltid nåt. Tjänar du några pengar på din blogg eller så?



Jag har faktiskt precis köpt ett par kilklackar!! :D Ska hämta paketet idag. Tar kort på dem sen, så då får du kika in och bedöma dem ;D

#43 - - ANNE:

SV: Jag läser inte heller så mycket "storbloggar" förutom Kenzas. Den är jag fan besatt av!! Haha. Lite halvsjukt kanske. Men annars läser jag mest vänners/bekantas bloggar. Personligare så :)



Nej, jag tjänar fan ingenting alltså, ahah. Har försökt med sån där bloggerfy grej men har väl fått ihop typ femtio spänn liksom. Man tjänar mer på att panta burkar för fan ^^



Ja, jag är också sjukt spänd, hoppas de är lika fina i verkligheten som de var på bilden! :D

#44 - - ANNE:

SV: Det blir ju helt klart roligare om man känner personen man läser om liksom. Jag känner mig som värsta stalkern annars, hahah ^^



Aa, du kommer tjäna MKT mer pengar på det än på bloggen. Alternativt leta småmynt i soffan, det är nog också mer lukrativt. Man måste ju ha en miljard läsare för att få något för det typ, så är det ju tyvärr. Det enda jag har "fått" är att hålla i lite tävlingar och sådär. En gång fick jag lite smycken hemskickat också.. Men inget mer än så ;P



Ja, från Nelly.. Köper alltid massor därifrån. Speciellt när det är sån grym rea som det är nu :D

#45 - - XTIO - BLOGGEN SOM HAR ALLT!:

hehe men den var jätte bra. :) hehe kramar

#46 - - XTIO - BLOGGEN SOM HAR ALLT!:

så där nu har du en "outfit" bild. ;) hehe kramar

#47 - - ANNE:

SV: Ja, det hade varit gött att få ut några hundralappar eller något iallafall i månaden. Man lägger ju en hel del tid på bloggen så.. Nu har jag varit och hämtat paketet, ska öppna det nu. :D SPÄNNANDE!!

#48 - - XTIO - BLOGGEN SOM HAR ALLT!:

hehe tack så mycket, vist är det snyggt, hängslen is the shit. :) hehe kramar

#49 - - XTIO - :D:

HAHA jag dog av garv . :D :D :D kramar

#50 - - ANNE:

SV: Yey! Jag blev asnöjd med dem :D Billiga som fan ju..

#51 - - ANNE:

SV: Ja, dem är så mjuka och sköna! Nästan som leggings. Riktigt bra pris med :)

#52 - - XTIO 100% ALLT:

hehe :) så vad gör du ikväll då? kramar

#53 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG:

hehe kenny is the shit. :)

#54 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG:

tack så mycket. :)

haha det är du inte ensam om.

jag ska sitta med mina tankar och hoppas på det bästa. :) kramar

#55 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG:

haha :) kommer en ny aldelse strax, ska bara lägga up den. :) kramar

#56 - - ANNE:

SV: Tack tjejen! Det värmer :)

#57 - - XTIO BLOGGEN UTAN GRÄNSER!:

försöker iaf ha en daglig uppdatering med KK :P

allt bra ikväll? kramar

#58 - - XTIO BLOGGEN UTAN GRÄNSER!:

eller hur, dom är idioter...

vad har hänt gummsan? kramar

#59 - - XTIO BLOGGEN UTAN GRÄNSER!:

det låter bra det. :P nu var det länge sedan du uppdatera ngt. ska du inte göra det snart? :P vill se ngt nytt. :) kramar

Till top