The Last Call

General / Permalink / 36
Ett samtal räckte för att förstå vad som hade hänt.
Med din darriga röst berättade du att han nu
var borta.
Att han inte längre var i livet.
Paralyserad, chockad, förvirrad.
Trots det rann tårarna.
Jag skulle göra vad som helst,
bara för att få höra din röst igen, vad som helst.

#1 - - Sofia Ahlehjelm:

Jag beklagar sorgen. Välkommen tillbaka när du känner att du orkar. Kram på dig!

#2 - - Mia:

Skickar en kram till dig!

#3 - - Sofia:

Åh nej.



SÄNDER ÖVER STORA KRAMAR I DENNA SVÅRA STUND

#4 - - Nina - Glamourmamman:

Kramar om...

#5 - - Emelie:

Stor kram till dig vännen! <3

#6 - - Anna - Starwoman:

Åhhh beklagar verkligen sorgen. Det är tungt när nära och kära somnar in. Ta hand om er och tillåt dig att gråta, det är skönt och hjälper tycker jag!



Stor kram

/Anna

#7 - - Jenny:

Beklagar sorgen.

#8 - - Marie:

Sänder en varm tanke! Kram

#9 - - Jennifer:

Väldigt tråkigt att höra, ta hand om dig! Kram

#10 - - Johanna:

Nej vad tråkigt att höra. Jag beklagar sorgen, tänker på dig. Kramar Johanna

#11 - - elin ♥ Gravid ♥:

Jag beklagar ifrån botten av mitt hjärta!

all styrka och kärlek till er!

#12 - - Carolines hemligheter:

All kärlek, styrka och varma tankar till dig i denna stund! Hoppas att du och dina nära finner tröst hos varandra, stor kram och du är efterlängtad när du väljer att komma tillbaka hit igen!

#13 - - Tina:

Skickar stora kramar till dig och din familj.

/Tina

#14 - - Annie:

Är uppriktigt ledsen för din och din familjs skull! Skickar dig styrkekramar och hoppas du snart mår bättre. Passar även på att tacka för en fin och trevlig blogg.

#15 - - veronica:

Beklagar verkligen sorgen och sänder över en massa tankar och kramar till dig.

#16 - - Ida:

Vad tråkigt att höra ! Ta hand om er !

Vi finns kvar när du kommer tillbaka..

// Ida

#17 - - mia ☆:

Stor kram till dig! Vi finns kvar och väntar på dig =)

#18 - - Anette L:

Det var tråkigt att höra, beklagar verkligen. Ta hand om dig och välkommen tillbaka när du orkar igen.

Kraam/Anette

#19 - - Thess:

Även om jag inte känner dig utan bara läser din mysiga blogg vill jag skicka en styrkekram o beklaga sorgen.

#20 - - elinjosefine:

Så tungt och mista någon som står än nära.



Ni får ta hand och trösta varandra!!



Stor kram

#21 - - Malin S:

Mitt varmaste deltagande i sorgen. Trots att man inte tror det så kommer den en dag när minnet av sin nära inte framkallar tårar, utan ett leende.



kram.

#22 - - Elin - reseledare på Kreta:

Vi saknar dina inlägg! Men ta all den tid du behöver och umgås med nära och kära. Stor kram!

#23 - - Ann-Louise:

Fint skrivet!

Beklagar förlusten. Sorg är jobbigt men nödvändig, man kommer ur helare om man tillåter sig att sörja. Sakna kommer man alltid att göra.



Stor kram

#24 - - Sandra Mård:

Deltar i sorgen! Fint skrivet! Blev tårögd när jag läste det. Kramar

#25 - - charlie:

beklagar sorgen!

#26 - - Julia:

Vad sorgligt. Det är aldirg lätt när ens nära och kära lämnar en. Kram Julia

#27 - - J:

beklagar sorgen, ta din tid Angelique.. dina fans finns alltid kvar =)

#28 - - Ivana:

Beklagar sorgen, skit i bloggen och rå om dig och dina nära! Många varma kramar

#29 - - anna:

Jag beklagar sorgen. Det är så jäkla jobbigt när folk man tycker om dör :(. Tur att du verkar ha personer som stöttar dig! kram!

#30 - - Vickie:

jag är hemskt ledsen för din skull. det går aldrig att vara förberedd på att någon ska gå bort, oavsett omständigheter och ålder. lider med dig. all min kärlek, kram.

#31 - - Dee:

Beklagar sorgen.

#32 - - Tommy:

Jag beklagar sorgen.

#33 - - Hanna:

Beklagar sorgen stort!

#34 - - Robin:

Hemskt ledsen för din skull, vet hur det känns...



Livet går vidare fast lite annorlunda, men du kommer hitta din plats i tillvaron igen även om det tar sin tid.



En dag i taget

#35 - - Magnus:

Saknaden kommer aldrig att försvinna men du kommer att lära dig leva med den. Mina tankar går till dig ikväll.

#36 - - Elin:

Beklagar sorgen

Till top