#1 - - Matilda:

riktigt snyggt:D

#2 - - Matilda:

riktigt snyggt:D

#3 - - En skrivande Amanda:

det är så svårt att få omeletter att se snygga ut men oftast smakar de ju bra ändå

#4 - - Tina:

Jag har blivit lite av en mästare på omelett under min graviditet.

#5 - - Johanna:

Oj Oj Oj vill ha!!!!! Gud så smarrigt det ser ut!!

#6 - - jbe:

Fin blogg kompis! den ska jag följa med nöje!

#7 - - Anna:

Denna omelett måste jag bara prova

#8 - - Linda - Cupcakefluffan:

Så gott, gör sällan omelett här hemma, men det där ser så mumsigt ut att det allt får bli omelett här i veckan

#9 - - Alina:

Det där såg sjukt smaskigt ut!!

#10 - - Martina:

vem älskar inte omelett :)

#11 - - BJERNHAGEN:

åh fy vad hungrig jag blev nu!

#12 - - Carita:

åh, jag åt omelett till middag idag, hihi ^-^ med skinka, paprika och broccoli. det smakade yummie :>

#13 - - Jill:

min pappa gör omelett åt mig justprecis nu! vad lustigt haha

Till top