Dagar Som Denna...

General / Permalink / 22
Och så finns det dagar som denna när man saknar sammanflätade fingrar,
kramar som varar i en evighet, och en varm famn att krypa tätt intill.
#1 - - Emma:

gud vad fint!

#2 - - Ida:

jag får gåshud av dina fina texter

#3 - - Elin:

så vackert och fantastiskt fint.

#4 - - michelle:

du tar död på mig. jag älskar dina texter! du är helt underbar!

#5 - - Anna:

Galet fint du skriver! Fastnar alltid i dina texter..

#6 - - linnea:

Jag dör lite så vackert du skriver Angélique!

#7 - - Lisa:

du skriver underbart!

#8 - - lina:

Snälla du,
skriv en bok och låt mig bli så där vansinnigt förälskad i dina ord.

#9 - - Johanna:

känner igen mig

#10 - - Maria:

alltså dina texter <3

#11 - - agnes:

Även fast du inte skriver så mycket så lyckas du alltid förmedla det viktigaste.
Fortsätt så:)

#12 - - olivia:

åh vad jag älskar din blogg!

#13 - - Anonym:

Tack Angélique, du gör mina dagar lite bättre.

#14 - - emma:

herrejesus vad du är grym på att skriva! blir ju alldeles varm i kroppen när man läser dina texter.

#15 - - olga:

du skriver så otroligt fint. det här var nog det finaste jag läst på ett bra tag, så äkta, så bra och så ärligt.

#16 - - Tuva:

Det finns många bloggar som man läser som ibland har långa inlägg och man snabbt bläddrar vidare. Men inte med din. herregud. Tack

#17 - - Stina:

Måste bara få säga hur grym jag tycker att du är på att skriva. Du lyckas få allt att låta så poetiskt och fint..Det är något som jag verkligen kan beundra.

#18 - - Hannah:

Jag önskar verkligen att jag kunde skriva som du, För det når verkligen ända in.

#19 - - Johanna:

Du verkar vara en grymt cool tjej som står upp för dig själv i alla lägen. Fortsätt med det och fortsätt för guds skull att skriva, du är sjukt duktig!

#20 - - Tilde:

gud vilken fin blogg du har!

#21 - - Anonym:

Jag vill också.

#22 - - Julia:

Fan vad du kan sätta ord på känslor!

Till top