#1 - - Emma:

snygg !

#2 - - Judit:

Snygg !
Hur får du till håret så fint ?

#3 - - anna:

så underbart fin du är!!

#4 - - Louise:

Så sjukt snygg du är

#5 - - Agnes:

Dör så snygg du är, och älskar solglasögonen.

#6 - - frida:

love it!

#7 - - Lydia:

Snyggt!

#8 - - Anna:

Riktigt snyggt!! :)

#9 - - MARIA:

Såå otroligt snygg!!

#10 - - Rikke Krøger:

Looks amazing!

#11 - - FRIDA:

Gud vad du är sexig!! Jag brukar inte kommentera på din blogg (dock har jag läst den fram och tillbaka ca. 2 år) men nu kunde jag inte hålla mig. Dösnyggt!!

#12 - - Vicky:

you look amazing!

#13 - - Lu:

Really beautiful !!

#14 - - Vi:

Lady Gaga

#15 - - Johanna E:

Himla fina du!! :)

#16 - - Josefine:

Snyggt!! :D

#17 - - Sofia:

snyggt snyggt snyggt!

#18 - - VERONICA:

jätte snyggt:)

#19 - - Kaisa:

Du är jätte vacker och jag älskar din stil!

#20 - - Sandra:

Riktigt snygg look! :)

#21 - - Johanna:

Vackraste människan på denna jord:)

#22 - - madelein:

asså snygg snygg och återigen snygg!

#23 - - Rasmus:

Så jävla snygg!

Besök gärna min blogg :) rasmuslindahl.myshowroom.se

#24 - - Mari:

SJUKT snyggt !!!!!

#25 - - Mikxki:

Så sjukt snyggt!! :)

#26 - - SSOFIAS - MÄRKESGALEN OCH BORTSKÄMD:

Gorgeous!!

#27 - - Jojo:

Skitsnyggt<3

#28 - - Yakiee:

Vad fiint :)

#29 - - Anastaz:

Älskar den frisyren på dig. Hur gör man en sådan? Är det lätt? :)

#30 - - Marja:

Så S-N-Y-G-G-T!!! Inspiration på hög nivå <3

#31 - - Sara:

Herregud vad vacker du är, den frisyren är så himla fin!! :)

#32 - - Karin:

Omfg. Du är så snygg så jag vill bara dö, haha <3

#33 - - Monika:

Perfektion! :D <3

#34 - - Marina:

Perfect look <3

Btw, nice hairstyle! (:

#35 - - Aleksandra:

Du är så otroligt vacker! Och sen är din stil fantastisk, så personlig och varierande. Förstår inte hur du kan bära upp så många olika stilar men det är grymt! Keep on girl!<3

#36 - - ida:

jätte snyggt alltihop, du är så fin i uppsatt hår! :-)

#37 - - Nea:

Gud va snyggt! Du har helt overkligt fint hår!!

#38 - - Linda:

Du har så sjukt snygga kläder och accessoarer varje dag!
Du är en stor inspiration för mig!!

#39 - - Lise:

snygg som fan

#40 - - AnnaD:

SÅÅÅÅÅÅ JÄDRANS SNYGGT!!!!!!

#41 - - Evelina:

Snyggaste bruden i världen! Fan vad du är bäst Angélique! Verkligen en Underbar förebild och fruktansvärt vacker kvinna. Du har kommit långt och kommer gå ännu längre.

Kram på dig!

#42 - - Alma:

Otroligt snygg. :D

#43 - - Lara:

what camera do you have?

#44 - - Julia:

fyfaaan vad snyggt alltå!

#45 - - ▲L I+N+N:

Du är himla fin!

#46 - - madelein:

helt jävla underbar!

#47 - - Tilde:

Riktigt snyggt! och stilrent som bara den

#48 - - miinniees:

Helt sinnes va snygg du är!! Super fina bild

#49 - - danni:

shit en människa som du kan aldrig må dåligt

#50 - - Moa:

Sjukt fin bild där!

#51 - - Vanessa:

Hej kan du visa bilder på alla dina tatueringar och berätta lie om dem? :)

#52 - - Elaine:

Fyfan så snygg bild!:o

#53 - - Alice!♥:

Åhh vad snygg stil du har!!!! Jag får så bra klädtips av dig!

Du är min förebild!

#54 - - mlipmli:

ssch, tell me you secret ;)

Svar: Då är det ju ingen hemlighet längre ;)
hpnotiq

#55 - - kaffehörnan:

Du verkar vara en redig rockgirl
Nja så där men jag är en aning bättre

Till top