#1 - - Josefin:

Fyfan vad bra ritat!!

#2 - - ritat:

Grymt bra ritat.

#3 - - en blogg om 5 tonårssystrar:

men gud så fint!!

#4 - - Johanna:

Det är du på bilden va:) ?

#5 - - Jannike:

omg… HUR SNYGGT!!:D ♥

#6 - - Ilsa:

åh herrejesus vad snyggt! är det något jag verkligen vill kunna så är det att teckna

#7 - - Senada:

Men gud vad snyggGGG! :D

#8 - - johannahtuolja:

asså shit! sjukt duktig :)

#9 - - Erika:

SNYYGGT :D

#10 - - jackei:

Väääääldigt snyggt !!!

#11 - - Crille:

Man ser direkt att det är du xD

#12 - - A:

Jösses, vad fint

#13 - - felicia:

det liknar verkligen dig!

#14 - - tasha:

ååhh vad snyggt! :D :D :D :D

#15 - - Sarah:

Nämen oj va duktig du är !!!!! Vilken talang :)

#16 - - michaela:

det var likt dig som tusan

#17 - - Linnea Kahn:

självporträtt:) ?

#18 - - MALIN:

Oooj! Galet snyggt! :)

#19 - - annelie berg:

wow, snyggt!

#20 - - katarina vulic:

Oj va duktig :-O <3

#21 - - Olivia:

Varifrån får du inspiartion till dina kläder? Du har sådan himla fin stil!! Kram

#22 - - Jessica:

Om man ändå hade de där skillsen :)

#23 - - Paulina:

sjukt bra målat!! :)

#24 - - frederik:

I looks really much like you (-:

#25 - - kaffehörnan:

Ja de har jag, snyggt

#26 - - kaffehörnan:

Har du ritat länge

#27 - - kaffehörnan:

Hej vännen
Nu är de dax för mig att dra sig till sängen

#28 - - kkaffehörnan:

De kan du tro att jag gjort, som en stock
Vad nice med sol, dom har lovat bättre väder

#29 - - kkaffehörnan:

Jag har haft sol hela dagen, så de har varit gött

#30 - - kkaffehörnan:

Har du några planer för helgen

Till top