22

General / Permalink / 18
Igår fyllde man år. Dagen var helt sjuk, det var presenter efter presenter. Ett stort tack från mig till er. Idag ska man iväg en sväng till konsthallen för ännu mera tårta :)
#1 - - Obsession:

Grattis!!

#2 - - Melina:

Grattis gumman!^^

#3 - - Amanda:

grattis :D

#4 - - Matilda:

grattis , vackra du

#5 - - Maja:

Grattis

#6 - - Hilda (foto):

GRATTIS! (:

#7 - - Crille:

grattis i efterskott ^^

#8 - - emma:

grattis :D

#9 - - Hanna:

Grattis Grattis Grattis i efterskott :D

#10 - - Sara:

GRATTTIIIIIISSSS :D

#11 - - linn:

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE. KUL ATT DU FICK EN FIN FÖDELSEDAG, FÖR DET ÄR DU VÄRD. <3

#12 - - Amanda:

HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAA :D

#13 - - malin:

grattis i eterskott

#14 - - jocke:

Då får man gratulera:)

ha det gottt

#15 - - Suuuszi:

Hoppas det var trevligt :)

#16 - - sofie:

stort grattis till världens vackraste tjej

#17 - - Johanna:

Grattis :D Kram

#18 - - Vad trevligt det var för dig att se mig:

Tänka sig, ditt favvo nummer kommer du nu aldrig ifrån, dag som natt i ett helt års tid ^^ så det går när man fyller före mig ^^

Svar: Vart jag än går så kommer jag alltid ha numret med mig, till och med i mitt namn. farligt det där ^^ Haha inget jag valt ju xD
hpnotiq

Till top