Hard Time

General / Permalink / 8
Det är måndag & jag känner mig trött, lite smått förstörd & nära till gråt.
Kanske för att natten till idag väckte minnen som jag hade hoppats på att slippa behöva uppleva en gång till.
Klockan är runt 02:45 när jag väcks av den fruktansvärda drömmen som för bara 1 år sedan var verklighet.
Ögonblick av hur du knuffar in mig i vardagsrumsbordet, väggen, dörren & därefter ner på golvet.
Hans starka händer som greppar ett bestämt & hårt tag om mina armar & min hals som sedan efterlämnar röda märken.
Hoten om att du ska ge mig så mycket stryk att jag hamnar på sjukhus & därefter otroheten.
Klockan är 14:57, jag dricker en klunk odrickbart kaffe, slår tankarna ifrån mig & kollar ut över ett regnigt Vimmerby.
 
#1 - - Johanna:

:(

#2 - - Ida:

Ingen ska behöva uppleva något sådant :(

#3 - - Carola:

Vad är det för idiot som behandlar en annan människa på det viset? har inte du varit med om tillräckligt? du är alldeles för snäll angeliuque. hoppas du har turen att träffa en fin kille som behandlar dig väl.

#4 - - Emkisen:

Starkt!

#5 - - victoria:

<3

#6 - - Sannas Naglar:

Alltså fy fan. Vilket as. Otroligt starkt av dig att våga berätta. Det finns verkligen idioter till karlar som bara kan må bra genom att höja sig själv och trycka ner andra. Vi vet att du är grym. Stay strong

#7 - - michelle mariolina - drömmen om frankrike:

Fy fan, vill veta hru han ser ut så man kan få en syl i vädret. Du är stark

#8 - - Madeleine:

En miljon styrkekramar!!

Till top