Ilska

General / Permalink / 3
Jag vet inte om det här är rätt ställe när det kommer till att skriva öppet om mina känslor nu när jag vet vilka som läser den här förbannade bloggen. Ni där ute är ju så jävla nyfikna av er. Och förutom otrohet så är nyfikenhet bland det äckligaste jag vet. Kanske är det bara bra om ni där ute vet hur jag egentligen mår, och hur jag egentligen känner. Jag kanske verkar som en glad tjej, men jag bär på så fruktansvärt mycket ilska och hat som jag varje dag försöker bli av med lite i taget. Men så finns det vissa personer som vet exakt vad dom ska säga, och hur dom ska betee sig för att få mig att hata ännu mer. Det finns en person som får mig att vilja dö så jävla mycket just nu. Och jag hoppas att du läser det här och tar åt dig av varenda ord ditt lilla äckel, för du är fan långt ifrån mänsklig.
Det går inte en enda dag utan  att jag är arg på dig, du har förstört mig så jävla mycket och du låtsats som ingenting. Otrohet, svek, lögner och hot, fyfan. Du har fått mig att tappa tron på mänskligheten.
 
 
 
 
#1 - - Emelie :

Tror jag kan gissa mig till vem du menar. ta det bara lugnt alla får igen för sina misstag :)

#2 - - Crille:

du förtjänar bättre

#3 - - Johanna:

usch då :I

Till top