Dolt nummer

General / Permalink / 11
Under en längre tid nu så har jag fått samtal från någon med dolt nummer.
När jag svarar är det helt tyst på andra sidan luren.
Det började med 12 samtal från denna person & 2 röstmeddelanden där han säger att han ska döda mig.
Därefter 7 samtal och 2 nya meddelanden där jag får höra att han ska våldta mig.
För det första känns det jobbigt att inte kunna ha ljudet igång på mobilen längre, för det andra känns det jobbigt att man ska behöva kolla sig över axeln så fort man är ute, och för det tredje så känns det jobbigt att man kanske ska bli tvungen & byta nummer på grund av såna här sjuka människor.
I förrgår fick jag reda på att det är mitt psykopat till ex som har bestämt sig för att bryta ner mig.
Har han inte skadat mig tillräckligt?
Alla hot, all misshandel, alla lögner, så jag vet vad han är kapabel till.
Jag har det tillräckligt jobbigt som det är, allt jag vill är att bli lämnad ifred.
 
 
#1 - - Mia P:

Men vafan är det för jävla idioter.
Du borde anmäla det. Förstår om det är jobbigt. Jävla idioter som håller på. Bara fegt att ringa med dolt nummer. Hoppas verkligen för din skull att dom/han slutar.

#2 - - Ebba:

du är så stark!!

#3 - - Sandra:

ÅÅh vad jag önskar att ingen fick utså sånt här. Tusen tusen kramar till dig

#4 - - jojo:

:( <3

#5 - - Su:

Thank you for sharing

#6 - - Johanna:

Jag älskar när du delar med dig av såna här personliga saker. Du är så stark!! Hur kan man vilja dig något illa? Förstår inte det.

#7 - - Lisa:

Men skojar du? Vad är det för sjuka människor? :O

#8 - - Emma:

Wow, beundrar verkligen ditt mod att öppna dig.

#9 - - Johanna:

fan vad sjuk :O

#10 - - JE:

Rör han dig en gång till så får han smaka asfalt

#11 - - artemilia:

Usch vad jobbigt. Man blir så ledsen när man hör vad du har gått igenom.

Till top