Hur det blev vi. Del 2.

/ Permalink / 48
Det är min födelsedag...
Liggandes nerbäddade på madrassen i vardagsrummet kollar vi på Johan Glans.
Du kollar mig i ögonen & frågar:
- När du säger att du vill ha mig, menar du som pojkvän då?
Jag nickar lite blygt utan att säga något.
Du ber mig kolla under madrassen vi ligger på.
Ivrigt låter jag fingrarna leta sig in under oss och ut plockar jag denna färdigskriva lapp.
Jag svarar med en försiktig viskning i ditt öra:
- Ja!
 
 
#1 - - BELLA:

:') Det här är en sagokärlek och du är en fantastiskt skribent!

#2 - - Josefin:

Åh vilket fint slut på eran början :')

#3 - - Johanna Af Apel:

Oh oh oh, vacker kärlekshistoria! Så fint med tveksamheterna, försiktigheterna, trevandet, letandet, finnandet. Du skriver väldigt bra.

#4 - - alicia:

Alltså åh guuuuud. Ryser över hela lååååren!!! JAG ÄLSKAR SÅDANT HÄÄÄR. JAG LEVER FÖR ER KÄRLEK. Så fint. Åh guddddd. Är en sucker för kärlek och annat smörigt... detta är så himla bra för mig. nu har jag något att gotta mig i!!!

#5 - - Jessica:

Blir bara så himla glad.

#6 - - Anna:

Åååååaaahhh!! SÅ HIMLA FINT. Typ som en film.

#7 - - Sigrid:

Det här är bland det finaste jag läst

#8 - - Bella:

ALLTSÅ JAG RYSER!

#9 - - Cecilia:

Å, vad fint!

#10 - - Sofia:

otroligt fint <3

#11 - - elin:

fan vad fint.

#12 - - Monday:

Jätte vackert skrivet !

#13 - - pernille :

Så himla, himla fint! Ååh

#14 - - Malene:

Herregud! Fine dere!

#15 - - Anna:

önskar dig och Fredrik all kärlek

#16 - - emilia:

det är som en film, så jävla fint!!!

#17 - - Bonnie :

Åh ni är så himla fina ihop!

#18 - - kaneli:

Börjar nästan gråta så fint är det.

#19 - - martina:

såååå fint och mysigt :')

#20 - - johanna:

åh så fint, mysigt att du delar med dig!

#21 - - Kristina:

Du skriver så veldig fint

#22 - - frida:

detta är ju så fint att jag vet inte vad

#23 - - Embla:

Så utrolig fint!

#24 - - frida:

men gud man svimmar ju lite <3

#25 - - rebecka:

De här texterna var det finaste jag läst på länge!!

#26 - - evelina:

tror jag spricker så fint!!!

#27 - - Linnéa:

Åh så himla fint.

#28 - - Maria:

Åh så himla himla fint. Mer sånt här!

#29 - - Anonym:

alltså jag svimmar så fint! <3 skriv en bok vettja!

#30 - - olivia:

åhhh vad fint!! blir nästintill gråtfärdig!

#31 - - johanna:

jamen lägg av va fint, dör lite. fytusan va avundsjuk jag är.

#32 - - Anonym:

älskar dessa inläggen!!!

#33 - - Amanda:

Får gåshud.

#34 - - Johanna:

Åh vad fint, helt galet!
Börjar nästan gråta, haha

#35 - - frida:

Dör vad fint!

#36 - - saga:

NÄEEEEE FYFAN VA GULLIGT GUD JAG DÖR

#37 - - Martina:

Visst ja, exakt precis så kändes det ju att vara kär en gång. Tårar i ögonen, så så så fint!

#38 - - Ebba:

Alltså det här är så fint att jag inte vet om mitt hjärta klarar mer. Skriv en bok om den här perioden av ditt liv. Jag skulle läsa varenda sida om och om igen tills jag kunde ordföljden utantill. Massa kärlek till dig

#39 - - sara:

<3<3<3!!!!

#40 - - Frida:

och här sitter jag med tårar i ögonen, så jäkla fint, ni är fina.

#41 - - linn:

Alltså.Började gråta lite, så himla bra! så himla fint<3<3

#42 - - Fanny:

ni är seriöst så fina att jag gråter<3

#43 - - frida :

orkar inte. DÄ Ä JU SOM PÅ FILM

#44 - - elin:

det här är bara så jäkla fantastiskt

#45 - - sandra:

ASSÅ <3

#46 - - lovisa:

så jävla fint. bara det. så jävla fint.

#47 - - Emma:

Åh, jag dör och jag gråtler och hjälp så himla fint, bara. Älskar allt med detta, särskilt att det inte var helt uppenbart men ändå blev så fantastiskt.

#48 - - Lovisa :

Men alltså! Det är så himmelens gulligt.

Till top