3 månader

/ Permalink / 0
Långa nätter gör mig inte trött längre. Vi rullar runt bland lakan i timmar och drunknar i varandras ögon. Emellanåt ligger vi i varandras famn och pratar om livet tills solen går upp. Jag skrattar mer nu. Jag känner mig lätt och pånyttfödd. Jag ser vackra saker i livet som jag inte sett på länge. Jag har fått nya, äkta visioner. Jag har för första gången i mitt 23-åriga liv hittat en fin person som tycker om mig tillbaka. Han säger att jag gör honom lycklig, det är det finaste någon sagt till mig. Jag börjar förstå vem jag är. 
Jag börjar förstå vad jag tycker är viktigt och inte. Livet känns ljusare med honom. Som om allt är en film där vi två är huvudrollerna. Och det kan tyckas låta klyschigt, men det gör väl allt som är för bra för att vara sant?
 
 
 
Till top