#1 - - Fanny:

Ni är för grymma 👌

#2 - - Isabella:

Lätt det finaste paret 😍

#3 - - Tina:

Man blir så lycklig när man ser er. Ni passar så otroligt bra ihop och ni har säkert fått höra det tonvis med gånger. Jag följer din blogg konstant och längtar efter att få fortsätta följa med er i eran vardag. Ta hand om varandra. Massa kärlek och kramar till er 💕

#4 - - Emelie:

Det är betydligt mycket roligare att följa er än jockiboi och Joanna. Fortsätt så 🙌

#5 - - Johanna:

Klockrena är ni 👍👌

#6 - - Anonym:

Snart 1 år och 5 månader för er. Vi fans och följare håller koll 😉 Har ni några planer på hur ni ska fira det? 😊

#7 - - Anonym:

Ni är så coola 😎

#8 - - Micka:

Älskar eran stil 👌

#9 - - Lisa:

Ni är helt klart det bästa paret 😍

#10 - - Anonym:

Håller med dom förra talarna. Ni är perfekta för varandra, det ser vem som helst 😊

#11 - - Linnea :

Ni är det ultimata paret. Förväntar mig inte att erat förhållande ska vara helt perfekt, alla par bråkar. Jag och min kille och bråkar ofta. Och det är alltid när man flyttar ihop som bråken börjar. Men det blir alltid bra. Ha lite hopp, prata och lös det tillsammans. Ge inte upp för vackrare par har jag aldrig sett 💕💗

#12 - - Annica:

Ååh vad jag saknat dina inlägg. Vad har du haft för dig på sistone. Väldigt fin bild på er två för övrigt 👌

#13 - - Anonym:

Vilken häftig Anubis kostym 👍

#14 - - Josefine:

Ni är så jävla bäst till och med när det kommer till utklädnad 😍😍

#15 - - Maja:

Man blir fan kär i er, kan inte låta bli att följa er och eran vardag. Finaste och bästa ni 💏

#16 - - ELIN:

Det ska vara ni två det bara är så 👫

Till top