Chop Chop Asian Express

General / asian food, chop chop, chop chop asian express, food, jönköping / Permalink / 50
Took a trip to Jonkoping today and bought a new pair of pants also ate for the first time at Chop Chop. Good, quick service and friendly staff 👍
#1 - - Emelie Karlsson:

Åååh vad gott med chopchop!

Svar: Det var väldigt gott, och gud vad mätt man blev :)
hpnotiq

#2 - - Julia:

Ser gott ut! :)

#3 - - Alma.:

Men åh, gottis då!! :D

#4 - - Carmen:

Yummi!

#5 - - Lara:

De ser såå gott ut, kan du inte bjuda mig? xD

#6 - - E M M A:

diggar bilderna xD

#7 - - sara:

det ska jag deef testa!!! :D

#8 - - Louise:

sjukt gott ju!

#9 - - r.n:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, blev hungrig din jävel :)

#10 - - Madeleine:

Åh goootttt.. Blir sjukt sugen trots att jag äter kladdkaka och allt nu. Haha, men det är så det ska vara :)

#11 - - Mira:

Mummssss!!!!

#12 - - Maja:

Nu blev jag väldigt hungrig!
Älskar din blogg :)

#13 - - sharon:

näfyfan så skön du är!

#14 - - Lovisa:

haha, den sista bilden DIGGAS!! :D Ha det bra!

#15 - - Ellen:

Gud vad gott!

#16 - - Maria Stenström:

Måste testa det

#17 - - Silvanita Belén Teglia:

Tasty! :)

#18 - - Josefine:

haha åh älskar sista bilden :D du bjuder verkligen på dig själv

#19 - - Julia:

Ser jättegott ut ju ;)

#20 - - Fanny:

Det det så jävla gott ut!! Hoppas det smaka gott! kram ;D

#21 - - jennifer:

Det såg riktigt gott ut!

#22 - - m:

guuuuuud va gott det ser ut! :d

#23 - - Dina:

am hungry :(

#24 - - Aleexandra:

mmh de ser gott ut

#25 - - Elisabeth:

så ball du e!

#26 - - Ida [Foto&vardag]:

Du är för härlig

#27 - - Debaleena♥:

Det ser ju gott ut;)

#28 - - NICOLE:

Fyfan vad gott det ser ut!!

#29 - - Jele:

Amen det ser jättegott ut :))

#30 - - annelie berg:

det ser jättegott ut! :)

#31 - - Nono :):

tänkte fråga om du brukar gå in i andras bloggar o kollar?
asså jag har inte bloggat länge alls.. och det känns så att min blogg e ganska tråkig.. kan du säga något tips om min blogg? skulle va jättesnällt !
btw: ha en bra dag :)

#32 - - ellie:

Det ser gott ut :)

#33 - - Malin:

Se smaskigt ut :)

#34 - - Moa:

Det ser gott ut!

#35 - - Meli:

älskar att du kan bjuda på dina bilder! :D Hoppas allt är bra, kram.

#36 - - madeleineswan:

besatt, och älskar din blogg.

#37 - - emma:

ser jättegott :)

#38 - - jocke:

såg riktigt gott ut :)
ha det gott

#39 - - BaizZ:

du är så jävla go xD

#40 - - DArling:

HAHAHHA LOVE YOU!!!!!!!!! FÖR FAAAAN

#41 - - Jaana:

Dööööör, måste testa det där!

#42 - - Sofia:

ser gott ut. :) nu blev jag hungrig…

#43 - - Ellinore Sånge:

Ser riktigt gott ut :)

#44 - - Linnea:

du e så charmig! ;)

#45 - - Lisa:

såg riktigt himla gott ut!

#46 - - Sandra:

guuuud vad gott! Måste jag lätt prova! kram

#47 - - Linda:

fan vad gott det ser ut!

#48 - - Isabelle:

Ser gott ut !

#49 - - E M E L I E R E S E R!!:

gud vad gott :D

#50 - - MARIA:

Gud så gott!

Till top