Lundhag

Shopping / Lundhag, jönköping, pants, shopping / Permalink / 23
Here are the new pants I bought. I will only use these when I'm out in the woods or out and fishing and so on. A pair of wilderness pants simply. 1300 SEK poorer but so worth it. 
#1 - - Saga:

Du är snygg i allt

#2 - - Anonym:

Kan tänka mig att dom är sköna

#3 - - Jenni:

Snyggt!

#4 - - Emelie:

Hur mycket pengar har du kvinna? :O

#5 - - Helene:

Tjänar du några pengar på din blogg :) ?

#6 - - FRÖKENTV:

nice

Svar: t5ack, jag är väldigt nöjd med köpet, bra kvalité och stretch så man kan röra sig i dom :)
hpnotiq

#7 - - Nathalee:

Du har ju så tuff stil!

#8 - - amanda:

Byxorna är coola. Inte många skulle kunna bära upp dom, men du har så snygg kropp så du passar i allt!

#9 - - Daniela ! =):

ser sköna ut ;o

#10 - - Caroline:

snyggt!

#11 - - Zasu:

Jag förstår inte hur du kan passa i alla möjliga plagg! allting sitter verkligen så jäkla snyggt och bra på dig :P skulle jag ta på mig dom så skulle dom snabbt åka av igen kan jag tänka, haha!

#12 - - E:

dom ser riktigt bekväma ut.

#13 - - JOSEFINE:

ser coolt ut!

#14 - - Nina:

Häftigt! :D

#15 - - Anonym:

Det är typ bara du i hela värdlen som passar i sånna byxor:p

#16 - - anneli mendez:

Snygga, ser jätte sköna ut :D

#17 - - SONYA:

Fint :)

#18 - - Petra:

Härligt att du våger testa annorlunda grejer :D

#19 - - tilda:

grymt

#20 - - Elin:

coola :D

#21 - - Sanna:

Häftiga :D

#22 - - Lisa:

Älskar din blogg:D

#23 - - June:

Vilken affär har du köpt dom i ?

Till top