Spraytan

General / beauty, blog, general, spray tan, tan / Permalink / 14
This morning i went to Skönhetskompaniet here
in Eksjö where I live and got my very first spraytan.
I was unsure how it would look with the tattoos and
stuff but I think it looks awesome so far. 
Would you ever get a spraytan? It's way better than
tanning beds + being in the sun for too long.
#1 - - Anonym:

Hallå jag vill typ spraytanna mig & undrar om hur det går till? Asså är det någon som sprayar dig eller är det som en dusch? Är man själv i en dusch? Eller är det som ett omklädningsrum där flera kanske duschar sig? Förstår inte riktigt? Haha..

#2 - - Emma Berglund:

Älskar Spraytan :)

#3 - - Nimo:

Så snyggt med spraytan

#4 - - Selma:

Vill också vara brun! Såå fint.

#5 - - karlsvenssonnn:

Coolt!

#6 - - Lina:

Min största undran angående spraytan är om man luktar något alls åt brun utan sol-hållet. Värsta lukten som finns

#7 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Snyggt med en bränna, och bra att det inte är skadligt som t.ex. solarium! :)

#8 - - Glamour-Psykologen:

Skönt med lite färg!! :)

#9 - - Emmis:

Hur mkt kostar det typ och göra en sån där sol dusch?

#10 - - Mathilda:

jätte bra och intressant inlägg!

#11 - - Sophia:

Spraytanning är otroligt roligt och man blir brun på en gång, jag och min syrra va och tog de ganska ofta förut eftersom hon bodde precis brevid ett ställe som gör sånt. De kan bli lite beroendeframkallande men ett jätte bra sätt om man snabbt vill bli brun t.ex till studenten och se snygg ut i sin klänning. Vilket jag ville och gjorde :)

#12 - - Josefine:

Jag skulle verkligen behöva lite spraytanning.

Är vit som ett spöke, och inte tycker jag om att sola heller. Däremot så ver jag inte om det finns så att man kan göra det här där jag bor.. Det är lite synd.

#13 - - felicia:

funderar på att spraya mig, men hur länge håller det?

#14 - - LinneaHilje:

Du! Jag har en fråga, måste man stå helt naken i ett sånt "tält" eller kan man ha bikini på sig?

Till top