The Fourth Kind

Movies / Permalink / 11
Kollade nyss på: The Fourth Kind
En verklighetsbaserad film om det
övernaturliga. Många av er som ser
den här filmen kommer inte tro på det,
vilket är upp till var och en.
Filmen var i alla fall bland en av dem bästa jag sett.

Schanger: Sci-fiction/thriller
Handling: En film baserad på sanna händelser om ett
pågående mysterium i Alaska, där en stad har varit
med om ett stort antal försvinnanden under de senaste
40 åren.
Medverkande: Milla Jovovich, Will Patton, Hakeem Kae-Kazim.
Betyg: 5/5

#1 - - Linnea Kahn:

filmen verkar as bra:O

#2 - - Ellinor Browall:

fattar inte riktigt vad den handlar om:P

#3 - - Erik:

När du säger att en film är bra så är den verkligen det:) tack för tipset:)

#4 - - Anna:

wow den verkar riktigt bra:)

#5 - - Louvisa:

skräck:P?

#6 - - Matte:

du har bra smak när det gäller filmer måste jag säga;)

#7 - - Carola:

vet inte om jag vågar se:P Kram/Carola

#8 - - Crille:

tack för tipset! Ser att du har börjat skiva igen:) fortsätt med det

#9 - - Sara Torstensson:

Ärligt talat är jag inte så mycket för skräck:P

#10 - - Linus Andersson:

vad för slags övernaturliga saker är det vi snackar om:)?

#11 - - fanny:

haha jag har sett den,

den var inte så bra ^^

Till top