#1 - - Amanda:

Åh, snyggt!!

#2 - - josefines.se:

FIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - ANGELICA:

Jättefina kläder!

#4 - - Ida:

Grym outfit!! :D

#5 - - YOHANNA:

skitsnyggt!

#6 - - Juliah -+förlorat+mamma+pappa+&+syster:

snyggt :)

#7 - - Jasmine:

Du är makalöst snygg! :)

#8 - - Matthias:

Sexigt värre;O

#9 - - Lotta:

Snyggt! :)

#10 - - Matilda Danielsson:

Snyggt som vanligt! ;)

#11 - - Johanna:

kan ju bara säga att jag verkligen älskar din blogg, super fin du är!

#12 - - Julia:

Snyggt med svart ju ;)

#13 - - Clara Ringqvist:

Gud vad snyggt! Och så stilrent!

#14 - - Anniken:

åh va snyggt! ser upp till dig som fan, du är grym!!

#15 - - Malin:

Snygg outfit!

#16 - - Ida:

svart är sååå snyggt =)

#17 - - Jessica:

fin bild på dig gumman ;)

#18 - - HNT:

nice!

#19 - - Moa.H:

Ryser när jag ser dig för du är så läskigt snygg! ^^ <3

#20 - - Liza Bengtsson:

Ååååh vilken snygg outfit!

#21 - - Sofia:

så snyggt med helsvart. :)

#22 - - SadeFinds:

Love the all black outfit!

#23 - - Clara:

Sjukt snygg stil du har!

#24 - - NaRi:

love your outfit!

#25 - - Karina:

”Woman in black” =D

#26 - - Andrea:

SNYGGINGEN HERSELF !! DIN STIL ROCKAR OCH DU ÄR EN UNDERBAR FÖREBILD FÖR EN MASSA UNGDOMAR

#27 - - rebecca:

Skitsnygg outfit :)

#28 - - malin:

snyggt!! :D

kommentera gärna och följ min blogg på http://esbjornson.blogg.se

#29 - - Rousse Roulette:

Love boots <3

#30 - - Lizbeth Osnes - Behind the scenes..:

Du har så fantastisk rå stil

#31 - - Cindy:

Enkel och snygg outfit! :)



/http://cindyvuong.blogg.se

#32 - - Minna:

ÄLSKAR DIN LOOK! 8)

#33 - - madelein:

stilrent och snyggt!

#34 - - Erik:

fan vad het;)

#35 - - Ellen:

älskar din stil! :D

#36 - - E m+e+l+i+a+G+u+n+n+a+r+s+s+o+n:

DU ÄR SÅ SNYGG och den outfiten var riktigt snygg, älskar skorna

#37 - - Fatima:

You look really GORGEOUS

#38 - - SHORTY:

hur fasen kan man födas så snygg?

#39 - - ONE LOVE ONE DNA:

LOOOOOOOOOOOOOVE THOSE SHOES ! <3



XOXO,

#40 - - Natasha-Dressyrhörnan:

Riktigt fin outfit :) gillar skorna skarpt! :D

#41 - - Mandiz:

Är käääääääär i dina skor! <3

#42 - - ellinor:

Så fina kläder!!



Kom in och kolla på mitt egna pass på gynmmet. Ta del av min träning och min vardag. Jag hjälper er på traven!



Puss

#43 - - Demi:

Faaaabulous :D

#44 - - Ivet:

I love your look…

:)

#45 - - K.:

Lovely outfit! :)

#46 - - Rickard:

Fan vad snygg;)

#47 - - majas-life in London:

SKITSNYGG! u rock girl <3 kola in min blog xx

#48 - - Ella:

Älskar dem där skorna!!!

#49 - - ANIIIIDAAAA:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKER JA TROR JA DÖÖR!!

#50 - - Julianne:

vart köper du dina kläder?

#51 - - Johanna:

Alltså jag fick lite matrix/underworld-känlsa över detta, vilket är ASCOOLT!!!

#52 - - Gry:

Så jävla snygg outfit :) dör lite!!!

#53 - - Katja:

hot and stylish! :)

#54 - - Bella:

Vart har du köpt skorna? :)

#55 - - mlipmli:

OHA DAMN SEXY B!ATCH <3 O.o



FATTA ATT MAN E STOLT ÖVER ATT VARA DIN SYSTER ASSÅ <3

Till top