BACKYARD BABIES

General / Backyard Babies, majdagarna / Permalink / 67
Had a huge job this weekend. I had the great honor of being photographer to Backyard Babies, Thorsten Flinck, Thomas Di Leva and many more. I met up all these bands backstage for some talk and pictures and wow, what a feeling. Thank you Metropol for this opportunity. I look forward to keep working with you guys. Stay tuned for more pictures.
#1 - - Kajsa:

härligt!

#2 - - Ellen:

Hehehe :D

#3 - - Jossan:

du är så jävla underbar!

#4 - - Julia:

Härligt att du är tillbaka!

#5 - - Linnéa:

Vad roligt! (: kram

#6 - - SOFIE:

Ååh, grattiiis

#7 - - amanda thun:

ååh jag skulle jätte gärna vilja träffa dom :D

#8 - - Lotta:

Men åh så roligt :)

#9 - - Mia p:

Inte alls avundsjuk :O Herregud Angélique, måste kännas jätteroligt. Detta är bara ett tecken på att du är väldigt duktig på det du gör, dom skulle ju aldrig ta in vem som helst. Keep going <3

#10 - - Jasmine:

Jag blir så jäkla avundsjuk så jag vill peta ut mina ögon! hahah men är ändå glad för din skull.

#11 - - Martina:

dom är ju bara så himla bra!

#12 - - Agnes:

Vad härlig bilden på dig och killarna ser ut! :)

#13 - - Lexi:

Gud vad kul!

#14 - - JULIA - fashionbyjulia:

Härliga bilder!

#15 - - julia:

Åh vad roligt!

#16 - - Ebba:

Fina bilder!

#17 - - A m i n a:

bääst

#18 - - Rebecka:

Älskar din blogg

#19 - - Sandra:

sjukt vad folk du får träffa och saker du får vara med om :D

#20 - - LISOU:

Så galet avundsjuk

#21 - - Frida:

ojj vad kuul

#22 - - BECKA:

awesome.

#23 - - elin:

Jag dör dör dör

#24 - - LENA:

Vilka bilder!

#25 - - Linn:

Jag önskar jag kunde ta en bild med dig nån dag! :)

#26 - - tilda:

vad kul :) snygg du va ;)

#27 - - fanny:

du har sån tur att få träffa dom :)

#28 - - Anonym:

Åhh lyllo dej

#29 - - TT:

♥ avis!

#30 - - tetzlaff:

älskar dig & din blogg!

#31 - - Emilia:

shiiit vad avundsjuk jag är på dig!!;)

#32 - - emma:

skulle kunna dör för att få träffa dom så!

#33 - - Lisa:

grymt!

#34 - - NelzonTheKing:

Kul Läcker va du med !! ;)

#35 - - Gaby:

din blogg e typ den bästa bloggen

#36 - - lisa(::

GUD VA HÄRLIGT

#37 - - pam:

omg :o så grymt att du har träffat dom å pratat med dom

#38 - - Netti Starby:

Men oj vad roligt! :-D Kramis

Svar: Ja det känns himla bra :)
hpnotiq

#39 - - S A R A P E R S S O N:

ååååååh

#40 - - amorina:

shit jag e avudsjuk:)

#41 - - Tara M.:

åhhh.. vill också träffa dom sååå gärna :D hur var det att träffa dom? hur e dom? :D

#42 - - Madde:

gud vad coolt :)

#43 - - Elin:

Coolt att få träffa dom. Skulle också vilja göra det :)

#44 - - Matilda:

Din blogg, är den underbaraste jag någonsin har läst! :D Jag är sååå avis på dig

#45 - - Bills:

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK SÅ JAG NÄSTAN KISSAR PÅ MIG!!! JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA DOM!!!!!!

#46 - - jennifher:

jag är så svartsjuk.
jag vill vara dig, som fått träffa dom:(

#47 - - alexandra:

Åh, jag är så avundsjuk! Du förstår inte vilken tur du har!

#48 - - alice:

GUD VAD HÄFTIGT ATT FÅ TRÄFFA DEM, JÄKLIGT COOLT!

#49 - - Jennifer:

jag bara älskar din blogg:D

#50 - - Maja:

guud jag är så sjukt avensjuk på dig! Skulle göra vad som helst för att få va du och träffa dom och grejer! Men ändå sjukt glad för din skull. Ta hand om dig!

#51 - - kasspouete:

Ok…I’m jealous! Really! You’re so lucky!!

#52 - - Elin:

Aww… Lyckliga människa… :)

#53 - - Sanna:

Jag ryser när jag ser bilderna så glad blir jag för din skull

#54 - - Annie:

Så AVIS på dig! <3

#55 - - Jasna:

ja skulle dött om jag hade fått träffat dom! :D

#56 - - Nora Josephine:

Elsker bloggen din

#57 - - monique:

älskar din blogg :) tur har du som får träffa dom :)

#58 - - doris:

Asså bara jag ser dom här bilderna på dig och Backyard babies så blir jag super glad! Gud vad jag vill bli som dig

#59 - - Andromeda:

NICE att du fick träffa dom

#60 - - Belinda:

Gud vad härligt!

#61 - - Amanda :):

Alltså gud vad avensjuk jag är på dig. Gud, tänk om man själv fick göra det.. :O btw, älskar din blogg ;)

#62 - - fia c::

så avis på dig :3

#63 - - Hannah:

Guuuuud, va avundsjuk jag blir =)

#64 - - beatrice:

Asså näää vad avensjuk man blir. Det är ju verkligen en dröm, de är ju så otroligt grymma!!!!!!

#65 - - Moa:

Du anar inte hur svartsjuk jag blir när jag ser dina bilder.

#66 - - Louise Ryhr:

GAAAAH! Jag skulle kunna mörda för att få träffa och ta sånna fina bilder med killarna! Hur var det?! Du måste berätta allt! Känslan? Hur tänkte du? Är det något du önskar som du kunde gjort på ett annat sätt eller sagt något? ALLT!

#67 - - matilda:

din blogg är skit bra

Till top