#1 - - Amanda:

god jul:)

#2 - - Johanna:

fin bild och god jul!

#3 - - Crille:

god jul:) fick du några fina julklappar?

#4 - - Linnea Kahn:

merry x-mas;D

#5 - - Challe:

detsammaxD

#6 - - beCCa:

god jul Anki=)

#7 - - Markus C:

god jul på dig med_

#8 - - Clas:

riktigt fin bild är det du?

#9 - - Matte:

nice photo:) God jul!

#10 - - Carolina Odenhammar:

god jul!

#11 - - Sara Torstensson:

väldigt vacker bild. God jul och gott nytt år!

#12 - - Norah:

Låter jättekul!! Jag har fått pengar, kläder smycken :D Blev glaaad!Jag gillar din blogg.

#13 - - Norah:

Sv; ja eller hur!! Händer hos dig då?

#14 - - Alina:

finfin blogg! :)

#15 - - Norah:

--



Sv; TACK! Vad händer hos dig då?;) Rösta gärna på mig som ”veckans blogg” hos www.designrummet.blogg.se.

Uppskattas verkligen=)

www.nourahs.blogg.se

#16 - - figge:

Tack :)

#17 - - Agnes:

OJ ser kallt ut xP fin blogg ;)

#18 - - A-N-N-A! ;):

hej! :) jag älskar din blogg, sjukt fina bilder och allt! :)



mendu, jag har frågestund på min blogg, och skulle verkligen bli jätte glad om du kunde ställa någon/några frågor! ;)

tack, på förhand!

Ha en bra dag, Kram // Anna!

#19 - - mikaela:

sjukt fin blogg, varför skriver du inte på den längre? :)

#20 - - mikaela:

hehe gör så, brukar bli så att man tappar blogglusten ibland :)

#21 - - Franzi:

Sv: Gud ja sånt är så läskigt! Vad gör spöket hemma hos er?



Ps. Fin bild! :)

#22 - - MIRA:

Oj :O<3

vad fin blogg! :)

Vad ska du göra i helgen? :)

Titta gärna in på min blogg: miiraliindberg.blogg.se

Ha det jätte bra! // MIIRA 8D

#23 - - Anonym:

Läskigt spec. det där med radion! Har ni ngn ide vem eller vad det kan va?

#24 - - Franzi:

Oj det var jag :P/Franzi

#25 - - Franzi:

Vad hände med din syster?

Jag vet vem spöket är hemma hos oss, det är så läskigt men ändå inte.

#26 - - Franzi:

Vad sorgligt :(

#27 - - Franzi:

Tack, men nästa år kommer det bli roligare, med hela klassen :P

#28 - - Mimmi:

sv: tack så mycket! :D

#29 - - Mimmi:

sv: jag följer oxå fokis blogg :D



håller med dig, halvskrev den :P tog lite saker från andra dikter och fixade in lite egen text.

#30 - - Mimmi:

okej, vad roligt att du också har gimp :D jo det är enkelt och smidigt :D:D

#31 - - Bella:

Ne jag hatar min klass , :S den är hemsk och massa usch. Ne, du är verkligen inte en av dom som förstör. Det är andra idioter jag syftade på.

#32 - - Mimmi:

sv: okej vad fuskigt dig som har photoshop :D

#33 - - Franzi:

sv:Tack :)

Var kan man köpa det?

#34 - - Helen:

Fin blogg! :)

#35 - - Alexander:

Hello! Allt bra med dig idag? :)

#36 - - Angelica - www.improvme.blogg.se:

Jaaa verkligen! <33

#37 - - Anonym:

hu vad kallt det måste ha varit

#38 - - marie:

åh, fin bild!

Till top