Book Of Blood

Movies / Permalink / 22
Book Of Blood, en film med otroligt bra handling...

Schanger: Drama/Fantasy/Skräck
Handling: En expert på den paranormala upptäcker ett
hus som fungerar som port till dödsriket.
Medverkande: Jonas Armstrong, Sophie Ward, Clive Russell
Betyg: 5/5

#1 - - Mimmi:

sv: jag tror inte att det finns något godare! :D

#2 - - Anna:

filmen verkar hur bra som helst;O

#3 - - Erik:

måste se :)

#4 - - kristina kalsson:

den verkar bra:)

#5 - - Crille:

måste se:)

#6 - - Felicia:

hur har jag kunnat missa den;(?

#7 - - Nathalie C:

usch filmen verkar läskig:P

#8 - - Linnea Kahn:

bra film?

#9 - - Louvisa:

jag vill också se:P

#10 - - Sara Torstensson:

är det skräck så vet jag inte om jag vågar kolla:P

#11 - - Hanna M:

måste helt klart se;)

#12 - - Camilla Nygren:

vad handlar den om:)

#13 - - Challe:

The Book Of Blood känner igen namnet undrar om inte jag har sett den:P

#14 - - Linda:

jag vill se;O

#15 - - Evelina:

vart hittar man den filmen då?

#16 - - BeCCa:

tror inte jag vågar se den i alla fallxD

#17 - - Amanda:

#18 - - Amanda:

verkar sjukt bra:)

#19 - - BeLLa:

den måste vi se någon gång:)

#20 - - Emelie Johansson:

jag vill jag vill jag vill jag vill seeeeee:D

#21 - - Emil A:

inget för mig:P

#22 - - Markus C:

jag är inte så mycket för skräck^_^

Till top