Kick-Ass

Movies / Permalink / 26
Kollade på denna filmen i förrgår..
Kände dock att jag inte orkat lägga
ut den förens nu,
bättre sent än aldrig antar jag:)

Schanger: action/komedi
Handling: Dave Lizewski, är en ung kille som bestämmer sig
för att bli en superhjälte kallad: "Kick-Ass".
Utan några superkrafter och med en hemmagjord kostym
ger han sig ut för att söka efter brott han kan bekämpa.
Medverkande: Nicoloas Cage, Aaron Johnson, Chloe Moretz m.m.
Betyg: 4/5


btw. Har lagt till en ny kategori här i bloggen kallad "film"
klicka där för mer tips på bra filmer jag rekommenderar...
#1 - - Hanna:

fatta att jag vill se den;O

#2 - - MiMMi:

har inte sett den än men har hört att den ska vara RIKTIGT bra:D

#3 - - Sara:

jag vill seeeeeeeeeeeeeeeeeee:O

#4 - - Elin:

ska se den på Bio snart:)

#5 - - Erik:

När du säger att en film är bra så är den det:) Bara till att tanka ner då;)

#6 - - Matte:

tänkte se den idag;) Kom och gör mig sällskap;P?

#7 - - Anonym:

En bra film kan göra ens dag:)

#8 - - Lisa:

har velat se den enda sen den kom funderar på att gå på bio och se den någon dag:)

#9 - - Anonym:

Hej! Fin blogg du har:) har inte sett filmen men den verkar bra Kram!

#10 - - Markus C:

lätt att jag ska se^_^

#11 - - Emil A:

superhjälte filmer är SÅ jagxD

#12 - - Louvisa:

en film helt i min stil:D

#13 - - Johanna:

ska se den med min pojke idag:)

#14 - - Jessan:

du har koll som alltid hör jag<3333 Får ta den där filmvkällen någon dagXD

#15 - - Nicke Nyfiken;):

ska se den imorgon taggad till tusen kan jag säga:P

#16 - - Carola:

Inte sett filmen men jag förmodar att den är bra:)? Kram Carola!

#17 - - Sofia:

ett måste;)

#18 - - Mia:

självklart får man inte missa den filmen:P

#19 - - Mattias:

höll på och dö av skratt när jag såg denna film låg dubbelvikt på golvet^^

#20 - - BeCCa:

måste se bara se den:D

#21 - - Ellinor browall:

är den bra:)?

#22 - - Peter:

förmodligen är den bra annars skulle hon väl inte lägga ut den;)

#23 - - Marianne:

Haha :D

Erkänn att du skaffade de för att jag bad dig (Y) :D

#24 - - peter:

vet nog inte riktigt vad jag tyckte om denna :P får ett medelbetyg tror jag haha

#25 - - Bella:

Svar:

Gör det inte. Prata med mig istället. Det löser sig. Och jag vet att du är tillräckligt stark.

#26 - - Petrah Thorsson:

Hej Prinsessa! har inte sett din kommentar på min blogg för ens nu, så tänkte ta och svara på den :DD

Men klart att du står med på min lista snuttfia och klart att jag vet att jag alltid kan snacka med dig <3 hoppas vi kanske kan umgås någon dag nu när jag bor i virserum igen :D

puss på dig prinsessan <3

Till top