#1 - - Ani:

Har inte ens kommit hit än:O Var den god:)?

#2 - - Cassie:

Längtar<3

#3 - - Emma:

väntar med spänning:P

#4 - - Tiina:

trodde aldrig att marabou skulle göra något som vit choklad:P

#5 - - Darksess:

äntligen:D

#6 - - Sofie:

gott=D

#7 - - Oda:

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa^^

#8 - - Fishface:):

har inte sett den i affären än:( Men hoppas på att den ska komma snart;D

#9 - - Sara:

förpackningen var ju fin i alla fall^^

#10 - - Ung Mamma:

Mmmm maraboue=D

#11 - - Crille:

redan kommit till erxD Var ungefär ett halvår sen den kom hit^^

#12 - - Johanna:

inte så mycket för vit chokald:P

#13 - - Millan:

gött;P

#14 - - Mia:

Hej vännen!

Länge sen sist igen! Chokladen ska vara underbart god har jag hört:) Vad tyckte du om den:P?

Hör av dig kram!

#15 - - Anonym:

#16 - - Sissie:

alla tummar upp:D

#17 - - Puff:

synd att den kommer tas bort:(

#18 - - Madelene:

marabou sommar var den godaste av limit edition:D

#19 - - Hallberg:

lite roligt att de valde o göra en med vit choklad vad kommer härnäst=)?

#20 - - Erik:

måste nästan hålla med Crille för en gångs skullxD Redan kommit dit^^?

#21 - - F....:

Miss you<3

#22 - - Jenny:

älskar den:D

#23 - - emelie:

har aldrig smakat men vit choklad e gott :)

#24 - - becca:

Har inte smakat den men jag älskar Marabou och vit choklad så den är säkert sjukt god :)

#25 - - Torbjörn Daun:

Sv: Tack för en go kommentar på bloggen min!

Ha en bra dag

#26 - - Becca:

sv: tycker den va god men saknade lite chrisp i den :) va tyckte du sj?

#27 - - emelie:

godis eller bus :D

#28 - - peter:

har bara packat den chokladen på mitt jobb på icalagret, men inte sett den i butik än :D

och tack så massa för din fina kommentar:D

#29 - - EDIT LINNEA:

har fortfarande inte smakat! kanske dags snart, har hört att den är god

#30 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Har fortfarande inte smakat den, fast jag älskar vit choklad! =) Vad tycker du om den?

#31 - - Sandra:

Tycker att den var alldeles för sötsliskig, men det var kul att ¨marabou gjorde en med vit choklad :)

Till top