#1 - - Sandra:

ååh den chokladen är gör god ;)! vi köper massa i turkiet (om det finns) :D:D

#2 - - Malin:

den finns på RUSTA

#3 - - Josefine:

Vart hittade du milka någonstans, också min favorit choklad! :)

#4 - - Julia:

GAAAAHHH lyyyx att kunna köpa milka bara sådäär!! Jag och en kompis ska till egypten på höstlovet då ska jag köpa med en hel väska hahaha x)

#5 - - Matilda:

Kolla gärna in min blogg :)

#6 - - M:

Väldigt värd att testa.

#7 - - Linnea kahn:

Riktigt god choklad!

#8 - - Amanda:

Det där kallar jag choklad:P

#9 - - Isabelle:

choklad:D

#10 - - Louise:):

Jättefin blogg :)

ser riktigt goda ut:P

Kram!

#11 - - Belly ♥:

Fin blogg! :D

#12 - - Mikaela Urbom:

guu va gott!!!

#13 - - Ems:

kikade bara in och ville säga hej :)

#14 - - LIENE:

Jag gillar de mest udda smakerna, hehe.

#15 - - Vincent:

godaste chokladen ever

Till top