I Spit On Your Grave

Movies / Permalink / 25
Schanger: skräck
Handling: Jennifer Hills tar en paus från storstaden
och hyr en stuga ute i skogen för att börja skriva på
sin nya bok. Hennes närvaro i den lilla staden gör att
en grupp män får upp ögonen för henne. De bryter sig
in i stugan för att skrämma henne, men det hela urartar
till en natt av misshandel, tortyr och våldtäkt. Jennifer blir
lämnad att dö, men överlever mot alla odds. Och hon har
bara en tanke i huvudet. Hämnd.
Medverkande: Sara Butler, Daniel Franzese, Chad Lindberg
Betyg: 4/5

#1 - - Ani':

har hört talats som den men inte sett att den finns

#2 - - Johanna:

verkar som en grym film:)

#3 - - Peter:

tack för tipset Anky><

#4 - - Darksess:

skräck gillas:)

#5 - - Tiina:

är den verklighetsbaserad:O?

#6 - - Erik:

Tack för ännu ett tips:) Hade nästan trott att dom slutat göra bra filmer:P

#7 - - Sofie:

låter som en ganska brutal film

#8 - - Puff:

måste se:)

#9 - - Emma:

bara namnet låter ju hur grymt som helst=P

#10 - - Linnea Kahn:

den ska jag nog ta o se=)

#11 - - Crille:

du vet att jag inte kollar på tv^^

#12 - - Cassie:

awesome movie:D

#13 - - Madelene:

är den lika hemsk som den låter?

#14 - - Pontus:

jag tror inte att hon skulle lägga upp en film trailer på bloggen om den var skit dålig så ja antagligen är den lika hemskt som den låter;P

#15 - - Nathalie:

att du vågar kolla på såntxD

#16 - - Sissi:

läskig ju:P

#17 - - Johanna:

vet inte om jag vågar se denxD

#18 - - Min abort!:

Fin blogg!

Verkar vara en bra film, ska ses!

#19 - - Patrik:

Undrar om den är bättre än orginalet från 1978.

#20 - - Jenny^^:

Den ska ses !

#21 - - Angélique:

Patrik: Jag har faktiskt ingen aning... original filmerna brukar oftast vara bättre:)

#22 - - Bella:

Sv; Lite efter kanske eftersom du nog redan läst det men mörkbrunt :P

#23 - - Bella:

Aha coolt , vad för färg? :P Lägg ut bild :)

#24 - - Marcus Å:

Jo, tack det är bra med mig! Hur mår du då? :)

#25 - - Bella:

Sv; Hah ja , fast skönast är det att plugga på nätterna :P Då är det liksom lugnt och tyst och ingen stress :) Hm , vi beställde någon gång innan jul och vi är tydligen först i hela Sverige med att få våra :) Oh jaha , lägg ut bild på det så jag får se :) Men du är ju i alla fall blond innan så typ så jätte mycket syns väl inte utväxten ? :p

Till top