Invigning

General / Permalink / 17
I söndags var det invigning av utställningen Thoughts.
Det har varit en väldigt jobbig vecka.
Dels att hinna klart med utställningen men också
begravningen som var i fredags.
Helgen bjöd på blandade känslor.
För tillfället vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.









#1 - - Stephanie:

Är det din egna utställning:O? Shit vad häftigt:P

#2 - - Sara:

hur gjorde du för att få en egen utställning?

riktigt snygg utställning föresten:P

#3 - - Tiina:

Asså shit hade du bara 1 vecka på dig o göra en utställning:S?

#4 - - Crille:

ser snyggt ut ju. Synd att man inte kunde komma

#5 - - Johanna:

fusk:O

#6 - - Mia:

Ser att det går riktigt bra för dig gumman. Har bara en sak och säga. Fan vilken snygg utställning. Förstår att du har haft det jobbigt både på din arbetsplats och även det med begravningen. Men du ser vilket resultat:)

Good job!

#7 - - Erik:

damn vad nice

#8 - - Linnea Kahn:

såg dina bilder på facebook=) Jätte fina

#9 - - Nathalie:

jag tycket du har gjort dig förtjänt av att skratta. Se bara vilket toppen jobb du har lyckats göra helt själv:)

#10 - - Anastasia:

fint!

#11 - - Cassie:

hur kommer de sig att du fick chansen och göra en utställning? Vart jobbar du:)?

#12 - - Frankenstein:

toppen jobb

#13 - - Benjamin:

jag tror jag är kär i din blogg:D<3

#14 - - Carola:

jätte fin utställning gumman<3 synd att man bor en bit bort:(

#15 - - Jessan:

vad kul gumman:)<333 varför sa du inte att det var utställning så hade jag gått;)

#16 - - Sissi:

omg vilken vacker utställning:]

#17 - - Patrik:

Sv. Tack så mycket :D

Till top