#1 - - Kristina:

snygg snygg snygg

#2 - - Hanna:

fin blogg, besök gärna min <3

#3 - - fanny:

sjukt snygg ju!

#4 - - Nicole:

TJa bruden! Du har ju en galet snygg stil måste jag säga ;o

#5 - - lisawho:

FIIN!!!!

#6 - - linnea:

snygg som vanligt

#7 - - catarina:

snöööggt

#8 - - Linda:

skit tufft!!

#9 - - Clara:

snyggt!

#10 - - Nathalie:

Hej,fin och bra blogg du har, allt bra?

#11 - - Selina:

snyggt!!

#12 - - Crille:

Du har verkligen förändrats men på ett bra sett:)

#13 - - Lisette:

otroligt snyggt!

#14 - - emma:

snygg outfit, snygg tjej!

#15 - - olivia-drömmen mot att bli fotograf:

satan vad snygg du är & fett snygg outfit! :D

kram♥

#16 - - catja:

snygg som fan.

#17 - - malinu:

Snygg i backslick!:)

#18 - - Marcela:

Galet snygg du är!

#19 - - CJ:

Love it!

#20 - - alma:

åh snyggt!

#21 - - Lana:

Älskar din stil! Seriöst.. du är min favorit blogg of all times helt klart :)

#22 - - amanda:

SNYGGTSNYGGT!

#23 - - Johanna:

Mer inlägg!:D kram

#24 - - Citty:

Snygga du!

#25 - - kristina:

fräsht !

#26 - - Elin:

snyggt!(:

#27 - - SANNAA :):

så snygg outfit! :)

#28 - - Naomi:

hej first off, älskar din stil! o sen vart är det du shoppar dina kläder?ag är ny på din blogg så vet inte om du tar upp kommentarer men det vore asgulligt, annars kan du ju svara på mejlen? puss

#29 - - Sava:

Skit fin blogg. Har veckans blogg just nu. Va med så har du chans att bli länkad. Lottar ut 3 st bloggare,puss

#30 - - nadja:

GUD VAD SNYGG DU ÄR!! mer sånt här inspererande i bloggen tycker jag!

#31 - - Theres:

snyggt!

#32 - - malin:

snygg outfit! :)

#33 - - alice och lovisa:

Grymt avundsjuk på din outfit :D

#34 - - caroline:

vart kommer den snygga kavajen ifrån? :D

#35 - - Emily:

Jättesnygg Snygg outfit!

#36 - - LISA:

Snygging!

#37 - - Anonym:

vilken fin bild! :)

#38 - - Linn:

Hej! har kikat i din blogg lite, och du verkar kunna mycket om shopping och sånt :) har du något bra tips på klänning som passar till nyår?



tacksam för svar :)

#39 - - Julia:

jätte fin bild!

#40 - - beaaatrice:

snyggo !

#41 - - Jennifer:

uppdatera mera!!!!!!!!!!!!!

#42 - - nella:

rådiggar din stil!

#43 - - Johanna:

fina kläder :)

Hur mår du då? ;) <3

#44 - - issi:

hittade din blogg idag, och gud vad jag gillar den! du har en grym stil, väldigt egen, och det gillar jag!

#45 - - e:

Gud så bra smak du har! :)

#46 - - paij:

snygg brud snygg outfit

#47 - - strip:

Ahhh!!Kan inte förklara med ord hur mkt jag gillar din blogg!

#48 - - moa:

just PERFECT. I love your hair!

#49 - - ida:

förebild

#50 - - Sarah:

VACKER! diggar din blogg :)

#51 - - AlexandraDR:

I'm totally in love with your style! you're amazing.

#52 - - KAN DEE DRAWiNGS:

Jag älskar verkligen din blogg!!! Du ger mig massor av inspiration ska du veta :)

#53 - - Vincent:

snyggt syrran;)

#54 - - alice:

shit vad du är SNYGG!

#55 - - Agnes:

Ääälskar ditt hår!

#56 - - Popkungen:

Älskar dina outfits, du matchar så snyggt :D

#57 - - Jonna:

Du har sjukt snygga ben

#58 - - chayenne:

jättesnygg outfit! :)

Hoppas du ha en bra dag idag!

#59 - - Saidingeborg:

Keep up the good work.

#60 - - Millan:

Älskar din stil, men jag är så nyfiken på hur du bor? Är din inredning lika snygg som din klädstil?:)

#61 - - XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA.:

hehe du gör jämt så roliga bilder. :)

tack så mycket. :) detta kommer nog vara den slutgiltliga designen på ett tag framöver. ska bara fixa min header. :)

#62 - - lovisa:

sv: gör dig lite pannkakor då :D

#63 - - lovisa:

sv: du lär ju inte ångra dig! :)

#64 - - ANNE:

Snygging!

SV: Ja, sjukt gott..

#65 - - XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA:

hehe du verkar ändå lyckas ganska bra med din blogg. :DD



SV: fortsätt så här. :)

#66 - - XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA:

Hehe tänkte faktiskt på det också, men vissa föds antagligen i turens tecken. ;PPPP

hehe annars då? allt bra?

#67 - - ANNE:

SV: Det tror jag nog vi ska få :D

#68 - - lovisa:

sv: låter hur bra som helst! :D

#69 - - XTIO:

hungrig bara annars r det bra . :P

kram

#70 - - XTIO:

var bort och tryckte i min en pizza nyss. :DDD

#71 - - XTIO:

haha har en halv pizza kvar. bara att hämta. kör inte med utköring ^^

#72 - - XTIO:

tack så mycket :P:P:P

#73 - - Amanda:

Super snyggt, varifrån är toppen? :)

#74 - - XTIO:

hehe cyklar du tre hjuling för tuben kan du inte ta iaf. ;PPPP

#75 - - XTIO:

haha jo du skulle ju ta och hämta pizzan och det tog så lång tid att en liten trehjuling från dagis verkade vara färdmedlet. ;PP

#76 - - XTIO:

haha nej den gör ju inte det. ;PPPP du kom aldrig så jag åt upp den. :DDD

#77 - - XTIO:

haha jag får säga till nästa gång helt enkelt. ^^ haha sötis. kram

#78 - - XTIO:

hahaha så vad gör du idag då?

#79 - - moaa:

Hej, flyttat hemifrån som 16-åring se gärna hur det ser ut i min lägenhet!

KRAM :)

#80 - - moaa:

SV: Tack så mycket :D

#81 - - XTIO:

aha okeeej, vad är det för skisser?



jag har jobbat sen 16 kom nyss hem :PPP

#82 - - XTIO:

beror å¨vilka dagar jag jobbar. :DDD

men sena dagar börjar alltid sent. :DD

#83 - - mlipmli:

Fy så jävla snygg du är :o tappar haka... LÄR MIG BLI LIKA VACKER SOM DIG.

#84 - - ANNE:

SV: Nä, dem är verkligen inte fina haha. Och man framhäver ju inte direkt sin bästa sida i dem.. MEN GUUUD vad sköna dem är! Jag bor helt seriöst i min ;D

#85 - - XTIO:

hehe jag lever. :) har varit på gotland i helgen därför så lite aktiviteter ;P hehe kramar

#86 - - XTIO:

hehe jo det var bra. :)

vad roligt att du gillar kenny kay. :) verkar vara ganska många som gör det men tror du är våran heders läsare :DD

#87 - - Angel:

jag förstår det :) Dom gör bra musik :)

#88 - - moaa:

SV: De var jätte gott!

Sovit gott? :)

#89 - - XTIO:

hehe :)

så vad gör du idag då? kram

#90 - - ANNE:

SV: Jag köpte min på pieceofnorway.se :)

#91 - - mlipmli:

sv. Jodå men inte hos mormor :P

#92 - - XTIO:

aha okeeej. :P vad trevligt, vad gjorde du där då? :PPP



jag har tagit det lugnt hela dagen och försökt lära mig massa om flash. :P hehe men det är SJUUUKT SVÅRT

#93 - - ANNE:

SV: Hahah men dem ääär ju svinfula! ;P

#94 - - XTIO:

aha okeej. seeegt. jag gillar inte af, känns som om dom bara är där för att fördriva sin och andras tid ^^



hehe nej det har jag märkt. men med träning lär det ju iaf bli ngt speciellt. :D

#95 - - mlipmli:

sv. åker till virserum. ska hämta mera saker :)

#96 - - XTIO:

SV 1: Eller hur, jag tycker dom bara är irriterande.



SV 2: Jo en ljudbok var det enda som funka för mig, och det var awesome. :)



SV 3 : hehe det bara kommer. ^^ men det är roligt att du uppskattar sättet jag skriver på. :)

Till top