Trust

Movies / Permalink / 38
Schanger: Drama/Thriller
Handling: Will och Lynn Cameron har alltid
känt sig säkra i sitt hem. När deras 14-åriga
dotter Annie träffar en ny vän på internet, den
16-åriga Charlie, tänkte inte Will och Lynn något
speciellt, men när Annie och Charlie bestämmer
sig för att träffas, kommer de kommande 24 timmarna
att förändra hela deras familj.
Charlie är egentligen en 40-årig seriepedofil och när
Annies våldtäkt uppdagas blir Will besatt av att hitta den
som gjort det. Samtidigt lämnas Lynn ensam att försöka
hålla ihop familjen.

Medverkande: Clive Owen, catherine Keener, Liana Liberato
Betyg: 5/5

#1 - - Lina:

Denna film vill jag se!

#2 - - Metalnallen:

Grym, 5 av 5!

#3 - - Julia:

superbra film!

#4 - - Micke:

Den e grym!!!

#5 - - Lesly:

jag tyckte den var en 4. Fast det var Hemskt i slutet.

#6 - - Sara:

Hej! En otroligt härlig blogg du har!! Kommer verkligen tillbaka. Kramar sara

#7 - - Cristian:

snacka om grymt hemtrevlig blogg Keep up the good work!

#8 - - Charlotte:

Otäck film!

#9 - - Marita:

Trist bara att det hänt på riktigt,

#10 - - Anne:

fin blogg

kolla gärna in min också!

http://annebertelsen.blogg.se

#11 - - Anne:

fin blogg

kolla gärna in min också!

http://annebertelsen.blogg.se

#12 - - biffarna:

fin blogg

#13 - - Andrea Femerstrand:

att den historien är sann gör mig bara ännu mera rörd.

#14 - - Anonym:

Jag vet faktiskt inte om jag skulle klara av att se den filmen, såg trailern och jag höll nästan på att börja gråta

#15 - - Annelie:

Såg denna film häromdan.

Å jag grät.. den var såå hemsk.

O sen så gör det ju inte bättre när man vet att det är en sann historia.

#16 - - Sara:

Intressant blogg

#17 - - S O P H I E:

fin blogg =))

#18 - - jessica:

Är väldigt nyfiken på denna filmen

#19 - - (¯`¬•» ★ B E L L S★:

superfin blogg

#20 - - Jaykaa:

slutet är ju helt galet.

#21 - - sannaklara:

vilken superbra blogg! Jag som behöver lite filmtips, tack!

#22 - - nathalie:

f*fan vilken god blogg !

#23 - - Rebecka':

Hej!

Hur är det med dej idag? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Torsdag! kram.

#24 - - XTIO:

Hejsan, tänkte kika in och hälsa dig en trevlig kväll. :)

Tänkte också fråga en grej. Vilka tider sitter du mest framför bloggen under en dag? :) KRAMAR

#25 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

Heejsan, allt bra idag? förlåt för att jag varit så seg på att svara. :) men jag har bara uppdaterat hela dagarna och så har jag så lite tid till att svara + att man har ett super dåligt Internet just nu. :/



Vad gjorde du i helgen då? :D kramar

#26 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

aha okeej. :) lyx med grann fest ;) hehe hatar dåligt internet. :) i helgen festa jag galet. :D haha allt bra ikväll? kramar

#27 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:





Det är väl det bästa med helgen. ;) haha igår kväll så satt jag och mina vänner och skrev en låt och fulade oss lite. :P haha jag letade nya bloggar och fastnade på din på något konstigt vis. ;) hehe vad gör du idag då? kramar

#28 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

hehe :P du verkar vara lite intressant, men du måste uppdatera mer så man har mer och läsa. ;) hehehe kramar

#29 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

man ska alltid försöka ;) men vill du veta en grej, har du tre inlägg med över hundra kommentarer på minst en vecka så hamnar du på blogg.se under mest aktiva, tyvärr lär ju inte jag hamna där. jag uppdaterar ju mellan 3 - 10 ggr dagligen.. men det är väk smällar man får ta. :D annars då? allt bra med dig? krmar

#30 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

du kan ju spamma andras bloggar för att göra din blogg mer intressant. ;) på så sätt får du många kommentarer. :) hehe jo då du uppdaterar nog tillräckligt. ;) hehe gör du idag då? kramar

#31 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

i see.. :D Åååh det låter as mysigt, gillar du hösten? :P kramar

#32 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

Tack så mycket. :) hehehe blir glad av att höra din uppskattning. :) kramar

#33 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

jo hösten är faktiskt jävligt nice med allt mys och kurr kurr. :D hehe kramar

#34 - - XTIO:

Jag skulle haft massa möten och sånt skit, men blev inget av det.. så har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag.. :P själv då? kramar

#35 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

Det tycker jag. :P hehe Jag ska in till stan om en timma typ. ^^



Du om du blir min 10.000 besökare och kan bevisa det så vinner du en permanent länkning på min blogg. :) KRAMAR

#36 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

Får man fråga hur gammal du är? kramar

#37 - - XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

jag är 22 :) eller ja om någon vecka ;( haha kramar

#38 - - QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

sämsta slutet! :(

Till top