#1 - - vera:

Åh så snygga, skulle vilja ha ett par men jag skulle aldrig passa i dom!

Men iaf, SUPERSNYGGA!

#2 - - click4chic:

amazing shoes :)

#3 - - Sara:

Suupersnygga!! :)

#4 - - Nora:

FAN, vad snygga!

Lycko dig asså!! <3

#5 - - Emmelie - SagaPhotos:

Nice för dig!! :)



Kika gärna in på min fotoblogg!

#6 - - Hanna Söderberg:

Jäklar så snygga!

#7 - - Linn:

Åh vilka fina!

#8 - - Sofia:

Kan du visa alla dina skor på bloggen? :) <3

#9 - - amanda johansson:

skit snygga ju!

#10 - - cajsa:

Åh, sjukt snygga!

#11 - - Emilia:

GE MIG HAHA:))

#12 - - emma:

snygga! :o

#13 - - Natalie:

love them :) x

#14 - - adele:

Gorgeous colour!

#15 - - Trixie:

Jag DÖR så snygga.

#16 - - Ronja:

Gud så snygga skor! :)

#17 - - ida:

Dö snygga !

#18 - - Jennifer Filippou:

Supersnygga! :)

#19 - - Luciell*:

WOW, these are the best :)

#20 - - Fashion Crazy Ball:

I love it!

#21 - - The life+after:

Amazing shoes and amazing colour!!

#22 - - josefine:

Åh den där färgen är ju nästan den finaste, blir riktigt sugen på ett par nu:)

#23 - - Julia och+Hazal-+Skoliosbloggen:

Aviiiis! Älskar din smak:)

#24 - - Lilly:

superfina! assnygg färg!

#25 - - sanna:

grymt snygga! :)

#26 - - sara:

Hur många skor har du egentligen?

#27 - - Hanna:

Fruktansvärt snygga skor!

#28 - - lamooonda:

wooow i like the shoes.

#29 - - sofija arvidsson:

FY FY FY VAD JA ÄR AVIS!!!! :O

#30 - - Hilda:

OMG vad snygga!!!:D

#31 - - Rebecca:

jag vill haaaaa! :D

#32 - - Cinja:

aww that colour is amazing!

#33 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, jag har knarkat den låten i flera dagar nu. ^^

#34 - - XTIO /Andreas Söderberg:

sv, hehe jo det är jätte bra med mig. hur är det med dig? :)

#35 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, samma här. jag jobbar fan hela tiden känns det som. ^^ så natt bloggande har börjat blivit min grej. ^^

#36 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, samma här. man orkar inte blogga efter jobbet. ^^

#37 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, nu är jag tillbaka från min lilla bloggpause. :)



hehe eller hur. efter jobbet = sängen. ^^

#38 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe tack så mycket. den gamla var bara impulsig så var tvungen att göra en ny! :)

#39 - - Xtio /Andreas Söderberg:

Sv, haha så det ska vara. :) "en shot på det tack" ;)

#40 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe i helgen blir det jobba men idag har jag mysdag med min flicka. :) sj?

#41 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, jag jobbar som bartender vid odenplan ^^ :)

hehe låter ju helt underbart, vart bor du hän?

#42 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe jo det går jätte bra. :) bästa jobbet ngnsin ^^



hehe njaa tror inte det. trivs riktigt bra i sthlm. :)

#43 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe du får ta och flytta hit istället. ;)

#44 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, lika bra helt enkelt. ;)

Till top