#1 - - Claudia:

Skit bra och snygga ju

#2 - - arbenitah:

sjukt fiiina!<3

besök min blogg ^^

#3 - - Deniz:

Kan du inte visa dem på?? Hur de sitter och vilken storlek du har.

#4 - - Anna:

Love them all! :)

#5 - - Johanna:

det skulle vara jätte kul att få se din garderob! Bara en liten bild. är jätte nyfiken haha :D

#6 - - Mona:

använder du penna på dina ögonbryn? Sjukt fint!

#7 - - Janitza:

Du har så himla fin kropp Angelique, blir lite avis över att du verkligen passar i allt du tar på dig! Lovar att du skulle se skit snygg ut i en soppåse ;P

#8 - - Olivia:

snyggt!

#9 - - Julia:

Väldigt fina! Älskar din blogg :)

#10 - - Madeleine - Mamma - Foto - Oslo:

en skönhet klär i allt:)

#11 - - yakielogrell:

najs

#12 - - Lotta:

Ser snygga ut :)

#13 - - Julia:

så himla fin blogg du har! kramis :)

#14 - - Hafsa:

Åh vad fint!

HA EN BRA DAG:D ♥

#15 - - Agnes:

fina saker!!!!!

#16 - - Okami:

Jättefina kläder

#17 - - iza:

Snygga grejer :P

#18 - - Alma:

Riktigt snyggt! :D Passar säkert dej perfect!

#19 - - Moa:

Länge sen du bloggade nu, fortsätt uppdatera, det gillar jag:)<3

#20 - - Crille:

Ser att du är tillbaks efter ett långt uppehåll:P Snygga kläder btwxD

#21 - - alexandra:

skitsnygga grejer!

#22 - - Lillan -+MODEBLOGG:

nej åååh jag vill också shoppa!!!

#23 - - Jasmine:

Fint! :)

#24 - - Emma:

Ååååh va grymt snyggt!! :D :D :D

#25 - - Julia Romo:

Riktigt fina grejor!

#26 - - Frida:

Superfina fynd!!!

#27 - - sofija arvidsson:

ÅÅÅH så snygga grejjer, tänk om man hittade så fina saker när man shoppade :o

#28 - - GossipGreta:

LOVELOVELOVE♡

#29 - - Nina:

oh love it!

#30 - - Y - kampen mot min psykiska sjukdom:

Fint :)

#31 - - INGA - foto&stil:

sjuktfina köp! :)

#32 - - just another fashionable kid:

nice! gotta earn some money soon so i can go shopping again! (;

#33 - - rose:

girl, you`re my inspiration :D

#34 - - Felicia:

LÄÄÄS MIN BLOGG!

#35 - - Elin:

snälla visa lite i din gaderbob smycken, kläder och skor skulle vara så jäkla kul. Eller gör en vidio

#36 - - carrostylee:

JAG ÄLSKAR DIN HEADER !!!!! :)

#37 - - lea:

awesome :D

#38 - - ladymuffin :):

Hoppas du haft en underbar helg!

Kram på dig!

#39 - - Lillan-MODEBLOGG:

snyggt!

#40 - - Amanda:

Mycket fint! : )

#41 - - Sanna~saos.blogg.se:

Superfina grejer alltihopa!

#42 - - malin:

gud vilken fin header du har:D

#43 - - Elinor:

Men herreguuud vad snygg du äääärrr kvinna!! Jättefin headerbild :D Kram på dig

#44 - - Anonym:

GUD VILKEN SNYGG HEADER!!!

#45 - - TINTIN:

fett nice!

#46 - - Ida:

Supersnyggt!

Jag såg att du hade en ny header!

Den är verkligen supercool och snygg!

Jag älskar din blogg:)



Kramar från Ida

#47 - - Nora:

snygg designXD

#48 - - mlipmli:

va kostade cuff*s- en :P

#49 - - REBECCA ADEHILL:

Det är otroligt roligt att följa din blogg:)

#50 - - Lina:

hej jag bara undra om du kan länka programmet där du redigerar dina bilder för dom blir sååå snygga

tack på förhand:D

#51 - - Sofia:

Schhhiiiiitsnygga! Visa hur dom ser ut på? :)

#52 - - Transan:

Gillar också svart…

#53 - - Anna:

Snyggt! Skulle inte du kunna ta kort i din garderob nån gång? Du har ju jämt så snygga kläder på dig, så att det skulle vara kul att se vad du har för kläder:)

#54 - - ♥ESSEY♥:

Snyggt! =)<3

#55 - - Emma:

Åååh va snyggt kommer säkert sitta härligt på dig sen :D :D

#56 - - Alma:

Fy, så snygga grejer! :D

#57 - - Elin:

Superfint! :D

#58 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe sötnos, jag kan ju inte ha samma design efter jul eftesom jag hade en juldesign ^^

#59 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, haha eller hur. :) det roligaste var att det passa in bra som fan.

#60 - - XTIO /Andreas Söderberg:

sv, haha då har du inte varit inne på min blogg ofta dom senaste månderna ^^

#61 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe senast var väl när kenny kay var aktuell

#62 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, nej då han dyker upp titt som tätt. :P

#63 - - ANNE:

Naaajs örhängen! :D

#64 - - ANNE:

SV; Visst är dem :)

#65 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe nej då jag har inte bytt design sen årskiftet ^^

Till top