#1 - - Maria - Passion for heels and fashion:

Den måste jag in i butik och lukta på!

#2 - - Karro:

var finns dom att köpa:D

#3 - - Johanna:

Häftig!:D

#4 - - Maja:

den luktar sökert skit gott!

#5 - - maja:

Vilken söt flaska! :)

#6 - - Vicky:

vill också ha!

#7 - - Sofia:

Hej!Jag tycker din blogg är jättebra och du inspirerar mig väldigt mycket! Hade inte du kunnat göra videobloggar? Typ hur du sminkar dig, fixar håret eller något liknande, hade tyckt att det var super kul!
Massor av kramar!

#8 - - Jenny:

avundsjuk!!!

#9 - - Celin:

Åh!!

#10 - - Katrine:

så herlig! :-)

#11 - - Johanna Persson:

Hej! Jag älskar verkligen din blogg, så riktigt cool är den! Besök gärna min också!

#12 - - Ellen Johansson:

Kan du inte lägga ut en bild på din garderob? Är lite nyfiken på hur det ser ut bland alla dina kläder!

#13 - - Marica:

Tack för tipset! :) Den måste jag lukta på.

#14 - - Anna:

Din blogg är sjukt snygg!!

#15 - - Lovisa:

Hur luktar den? :)

#16 - - Sara - Hold on be strong:

Åh snygg!!

#17 - - kaffehörnan:

Gud vad fin flaska

#18 - - kaffehörnan:

Jag har varit ute i fina vädret, har du med fint väder

#19 - - kaffehörnan:

Gokväll fina du
Hur är de med dig. kram

#20 - - kaffehörnan:

Vad skönt och höra, låter tryggt
Jag mår med bra. Käkat kassler och potatis

#21 - - kaffehörnan:

Där skulle jag ju kommit och hälsa på

#22 - - kaffehörnan:

Ja verkligen trevligt och fika ihop

Till top