#1 - - Emma:

vilken fin väska!

#2 - - Emmio:

snyggt

#3 - - Jess:

skitsnygg!

#4 - - Jenny:

Ååå nu kommer man höra alla ” a men det är väl inte mycket pengar för dig!” och ”å jag önskar att jag hade så mycket pengar att lägga på en väska…” Jag säger bara : lätt värda pengarna och jättefin.

#5 - - Sofia:

snygg!

#6 - - IDASWARDROBE.com:

Snygg! Känns som en ganska vettig sak att lägga mycket pengar på iaf, då det är något klassiskt i bra kvalitet som håller många år.

#7 - - Monika:

Perfect! Nice colour. This type is so great!

#8 - - emma:

åååååh, undebar!

#9 - - Lola Reggy:

That bag is awesome

#10 - - Johanna :

Fin väska du har skaffat dig:)

#11 - - LadyJ:

DÖDLIGT SNYGG !!!!!!!

#12 - - Louise:

Hänglåset och nyckeln gör allt;)

#13 - - Marcella:

Åh herregud vad snygg!!

#14 - - Kajsa:

Vart hittar du alla fina och udda saker? :)

#15 - - aliengirl- artist+&+actor:

Riktigt snygg väska.
Väldigt höstfärgad tycker jag också. :)

#16 - - Sofie:

OMG vilken snygg väska!!

#17 - - Josefine:

Avundsjuk!!!! :)

#18 - - Mari:

Sjukt snygg väska och du, outfiten var bland det snyggaste jag sett =)

#19 - - With love+from+hk:

Snygg väska!!! Önskar jag hade en sådan i garderoben!

#20 - - Veronica:

Jätte fin blogg! :)

#21 - - Kaffehörnan:

Vad snygg, fina detaljer

Till top