Café Da Capo

General / Permalink / 17
Bild från Oskarshamnstidningen   Fotograf: Tommy Nilsson
 
Det är för mycket som händer i mitt liv just nu att jag inte ens hunnit nämna
Caféet jag öppnat här i Virserum tillsammans med  kjell Axelsson. Kunder strömmar in,
och jag känner att det går bra just nu.
#1 - - Mariam Gómez:

You look gorgeous!!

#2 - - Sandra:

Superfin outfit!

#3 - - Rebecka:

Sjukt snygga skor!!

#4 - - Jojo:

Haha det låter ju kul, fin bild!<3

#5 - - Sara:

Kan du ta kort på ditt hem? är väldigt nyfiken på hur det ser ut.

#6 - - Johanna:

Har du öppnat Café? :O Häftigt ;)

#7 - - Emelie:

Sjukt spännande!

#8 - - Lotta:

Så glad för din skull

#9 - - sofia bäckström:

Älskar namnet! Stilrent och snyggt, det kommer absolut gå långt!

#10 - - Freja:

Vad kul!!!!

#11 - - Julia:

Jag blir så himla glad för din skull varje gång jag läser dina inlägg. Du har utvecklats oerhört mycket på ett positivt sätt och det syns verkligen på din blogg!
Ville som sagt bara hälsa och säga att jag håller tummarna för dig, även om det inte lär behövas ;)
You go girl!

#12 - - Josefine:

Roligt!! :D

#13 - - Anica Pavlovic:

Lycka till med allt! Det kommer gå kanon :)

#14 - - Matilda Danielsson:

Gud vad rooligt!!!

#15 - - Charlotta:

Grattis söta!
Du förtjänar allt fint som kommer din väg, fortsätt bara att vara dig själv, snäll, stark, rolig och vacker, plus flaws and all. Kram

#16 - - Linnea:

Älskar namnet !:D

#17 - - Modeleine:

Påhittigt namn!

Till top